مدير عامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم از تشكيل ستادي جهت خدمات رساني به زائرين و مسافرين در ايام نيمه شعبان و ايام رحلت حضرت امام خميني(ره) ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 20 May 2015
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل مستقيمي با اشاره به اينكه همه ساله در ايام‌ها نيمه شعبان و ۱۴ و ۱۵ خرداد زائران بسياري به شهرمقدس قم مشرف مي‌شوند گفت: اين سازمان هم از مكان‌هايست كه به صورت مستقيم با اين زائران در ارتباط است و با توجه به آسيب شناسي و بررسي همه جانبه نقاط ضعف و قوت سال‌هاي پيش، امسال با تشكيل اين ستاد و برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام گرديده تمام تلاش خود را مي‌نمائيم كه خدمات مطلوب با كيفيت بالاتري نسبت به سنوات گذشته بر پا كنيم.

وي با اشاره به تقارن نيمه شعبان و ايام رحلت امام(ره)  اظهار داشت: با بازديد ميداني كه همراه با معاونين سازمان انجام شد، فعاليت‌هايي جهت ارائه خدمات به زائران صورت گرفت.

مستقيمي تشريح كرد: مركز خدمات رساني در اين ايام پاركسوارشمالي مي‌باشد كه در سال گذشته با تامين جايگاه‌هايي براي پارك اتوبوس‌ها بالغ بر ۳۵۰۰ دستگاه اتوبوس از خدمات اين سازمان بهره‌مند شدند.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: كه در اين ايام كليه پرسنل خدوم سازمان به صورت آماده باش و شبانه روزي آماده خدمات رساني به زائران و مسافرين شهر كريمه اهل بيت(س)هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار