فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بیش از 2400 پیشکسوت در سپاه همدان حضور دارند که بسیاری از آ‌ن‌ها در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند و این افراد باید ساماندهی شوند تا از این ظرفیت برای ارتقای استان استفاده شود.
کد خبر: ۳۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹ 21 May 2015
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: پیشکسوتان ‌سپاه همدان ساماندهی می‌شوند.

به گزارش تسنیم ، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست خبری به مناسبت سوم خرداد روز پاسدار و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: با درک تحلیلی از عملیات بیت‌المقدس به اثبات این مطلب می‌رسیم که عملیات یادشده نقطه عطفی و مسئله استراتژیکی در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بعد از آزادسازی خرمشهر نوع نگاه استکبار به جمهوری اسلامی تغییر کرد و ایران از آن پس علاوه بر رژیم بعث با کشورهای مستکبر غرب و شرق و حامیان آن‌ها مقابله کرد.

فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان گفت: اقتصاد مقاومتی،‌ جنبش نرم‌افزاری، تولید علم، افزایش تولید ملی، سبک زندگی اسلامی، استفاده از کالا‌ی ایرانی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب برای استحکام نظام جمهوری اسلامی است که توجه به آن با استفاده از مواردی که سبب پیروزی در بیت‌المقدس شد، نسخه درمان است.

ابوحمزه تصریح کرد: اگر مسئولان نسبت به استفاده از معیارها و شیوه‌های به کار گرفته شده در دوران دفاع مقدس توجه داشته باشند، تمام معضلات و مشکلات امروز جامعه حل می‌شود.

وی با اشاره به نقش و اثرگذاری رسانه‌ها در فرهنگسازی و جهت‌دهی درست در جامعه اظهار داشت: باید فرهنگ و روحیه بیت‌المقدس در مدارس، دانشگاه‌ها، رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه وغیره جاری شود چرا که ایجاد این فرهنگ زمینه تعالی را در بدنه جامعه و به ویژه در قشر جوان و نوجوان فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های سپاه و بسیج به مناسبت آزادسازی خرمشهر و روز پاسدار گفت: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی‌، برگزاری همایش انس و مودت در اردوگاه ابوذر، کوهپیمایی، نشست‌های هیئت‌های منتظران مهدی، مسابقات فوتسال، پیاده‌روی، اردوی فرهنگی- زیارتی قم و کاشان ویژه بسیج اساتید و غیره از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مناسبت است.

ابوحمزه اظهار داشت: بیش از 2400 پیشکسوت در سپاه همدان حضور دارند که بسیاری از آ‌ن‌ها در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند و این افراد باید ساماندهی شوند تا از این ظرفیت برای ارتقای استان استفاده شود.

فرمانده سپاه همدان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در طول سال، معرفی شهدای شاخص در استان، وجود باغ موزه بزرگ دفاع مقدس، برگزاری کنگره شهدا و انتشار 35 عنوان کتاب و غیره از جمله اقداماتی است که برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس در استان انجام گرفته و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار