مدیرعامل آبفای شهری استان اردبیل از فعالیت ۸ باب تصفیه‌خانه در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 07 February 2017

به گزارش تابناک اردبیل، علی خاک‌نژاد در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طبق آخرین گزارشهای به دست آمده  مشخص شده است که شبکه آب شهری اردبیل شامل 85 باب مخزن آب با ظرفیت 230 هزار مترمکعب است که اکثر آنها از تجهیزات ایمنی برخوردار هستند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم این وضعیت را در تمامی این شبکه‌ اعمال کنیم.

وی افزود: تمامی تصفیه‌خانه‌های اردبیل دارای نگهبان مجهز و برخی دارای دوربین مداربسته هستند که این موضوع نشان از وضعیت ایده‌آل و  مطلوب ایمنی در تصفیه‌خانه‌های این شهر است و برای ارتقای ایمنی شبکه آبی تصفیه‌خانه‌ها به حصار با سنسور هوشمند نیازمند 500 میلیون تومان اعتبار هستیم.

مدیرعامل آبفای شهری استان اردبیل گفت: در حال حاضر 90 چاه آب در استان اردبیل وجود دارد که 30 مورد از مدار خارج شده و از 60 چاه دیگر استفاده می‌شود که برای پوشش چاه‌های شهر اردبیل به سیستم تله‌متری نیاز داریم تا بتوانیم سرعت آب را در این صورت اندازه‌گیری کنیم.

خاک‌نژاد بیان کرد: امیدواریم مسئولان و همکاران مربوطه ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر خود در راستای تجهیز کردن تصفیه‌خانه‌های اردبیل رهنمون شوند تا بتوانیم از این طریق ایمنی شبکه آبرسانی اردبیل را ارتقا داده و از هدررفت آب تا حد امکان جلوگیری نماییم.

وی تصریح کرد: برای خرید دوربین‌های مدار بسته 500 میلیون تومان اعتبار و برای تامین تانکر سیاه به 850 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم و با توجه به این‌که مطالعات تأمین آب اضطراری هم‌اکنون در شهرستان مشگین‌شهر و پارس‌آباد آغاز شده است به طور حتم می‌توانیم به موفقیتهای بسیار زیادی در این زمینه دست یابیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار