بخشی از نگرانی های مالی آموزش و پرورش با اختصاص یافتن ردیف بودجه ی جداگانه برای پاداش بازنشستگان و معلمان حق التدریس بر طرف خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 08 February 2017
  
 
  به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش در دیدار با گروهی از مدیران و معلم های آموزش و پرورش شهرستان سلسله ابراز داشتند؛ در سال 94 حدود 2800 میلیارد تومان بابت پاداش بازنشستگان پرداخت  نموده ایم که این رقم برای سال تحصیلی 94-93 برابر با 5000 میلیارد تومان بوده است.     

    دریکوند همچنین گفتند که حقوق همکاران حق التدریسی ماهانه برابر با 1/4 میلیارد تومان می باشد.  موضوع پاداش بازنشستگی؛ حقوق معلمان حق التدریس و مشکل تجهیز مدارس بر آموزش و پرورش  بار مالی زیادی را تحمیل می نماید.

    خدانظر دریکوند ابراز امیدواری کردند مجلس بتواند با توجه به مشکل تأمین اعتباری که در آموزش و پرورش وجود دارد؛  سه ردیف بودجه ای را که کمیسیون تلفیق مجلس در بودجه سال 96 برای پاداش بازنشستگان؛ تجهیز مدارس و معلمان حق التدریس در نظر گرفته است را به تصویب نهایی برساند؛ تا بخشی از نگرانی های مالی بر طرف شده و بتوان با وضعیت اعتباری و مالی مناسب تری به امور آموزشی و پرورشی و تربیتی دانش آموزان پرداخت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار