فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)کرمانشاه:
کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: هدف از راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی ایجاد واحدهای تولیدی زودبازده، اشتغالزایی، جذب توریسم و آموزش به جویندگان کار است.
کد خبر: ۳۷۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 08 February 2017
به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح اقتصاد مقاومتی که با حضور رئیس سازمان جهاد سازندگی کشور در جاده سنقر و کلیایی در استان کرمانشاه صورت گرفت، اظهار داشت: این مکانی که در آن قرار داریم قبلا پادگان آموزشی  بود و بعد از اینکه  پادگان را به عنوان ادغام طرح های سپاه در جای دیگر قرار دادیم فرصتی خوبی برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان امر مورد تاکید مقام معظم رهبری فراهم شد.
سردار ریحانی دهکده اقتصاد مقاومتی را مکانی برای اجرای کارگاه های تولیدی عنوان کرد و افزود: این فضا ۲۴ هکتار است برخی از مدیران دستگاه ها همچون  مدیر کل شیلات، برق، صندوق حرفه ای، سازمان کشاورزی برای راه اندازی و شروع بکار کردن این واحدها زحمت کشیدند تشکر می کنم.
وی هدف از راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی را تولید، اشتغالزایی و واحدهای تولیدی زودبازده دانست و گفت: این اقدام برای کار تولیدی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و اینکه فضای آموزشی برای سایر اقشار باشد که بیایند ببینند مهمی شود با کمترین امکانات تلاشهای خوبی در اجرای مباحث داشته باشیم.
سردار ریحانی افزود: این فضا موقعیت خوبی برای کار تولیدی، آموزشی و فضایی برای انتقال تجارب است و بحث گردشگری و توریسم نیز با توجه به فضای خوب منطقه فضایی ایجاد کردیم تا افراد از این فضا استفاده کنند و هم بتوانند شب را در این مکان به روز برسانند. و برخی واحد ها برای استراحت  پیش بینی شده است و از محصولات اینجا استفاده کنند همچنین جایی برای ماهیگیری پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: در گام اول حداقل ۴۵ به‌صورت مستقیم مشغول بکار هستند، دوازده واحد تولیدی در اینجا راه اندازی شده، بیش از ۲۳ هکتار فضا دارد و تا صد واحد تولیدی جا دارد که راه اندازی شود و و صدها نفر به صورت مستقیم مشغول بکار شوند و امیدواریم اشتغالزایی ها را افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار