تیم والیبال بانک سرمایه صدرنشین دور مقدماتی در دیدار مرحله پلی آف به سختی شهرداری تبریز تیم هشتم دور مقدماتی را شکست داد.
کد خبر: ۳۷۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 08 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، دور رفت مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با چهار دیدار در شهرهای تهران (سه مسابقه) و ارومیه پیگیری می شود.

تیم های بانک سرمایه و شهرداری تبریز در دومین دیدار خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که بانک سرمایه در این دیدار به سختی و سه بر دو حریف خود را شکست داد.
در ست های اول و چهارم این مسابقه بانک سرمایه 25 بر 22 و 25 بر 16 به پیروزی رسید اما تبریزی ها در ست های دوم و سوم 26 بر 25 و 25 بر 23 میزبان خود را شکست دادند تا جدال به ست حساس پنجم کشیده شود.
ست پنجم و سرنوشت ساز این دیدار نیز 15 بر 13 به سود بانک سرمایه به پایان رسید تا شاگردان مصطفی کارخانه فاتح دیدار رفت باشند.
در این مسابقه 160 دقیقه ای، امیر حسینی بازیکن شهرداری تبریز به دلیل اعتراض مکرر به داوری کارت قرمز گرفت و اخراج شد.
خروج تیم شهرداری تبریز از زمین مسابقه بعد از دریافت این کارت نیز از دیگر حاشیه های این مسابقه بود که با وساطت مسئولین برگزاری مسابقه مشکل برطرف شد.
تیم بانک سرمایه در پایان دور مقدماتی با 20 برد و 55 امتیاز صدرنشین شده بود و شهرداری تبریز نیز با 10 برد و 31 امتیاز در رتبه هشتم دور مقدماتی قرار گرفت. بانک سرمایه در دور مقدماتی لیگ برتر امسال دو مسابقه با شهرداری تبریز انجام داد که در هر دو مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست داده بود.
اصغر کاظمی و وحید پورکاشیان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و حمید حق بین نیز ناظر این دیدار بود که 700 تماشاگر داشت.
دیدار برگشت این مرحله روز چهارشنبه 27 بهمن ماه برگزار می شود و تیم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان بانک سرمایه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار