مدیر بیمارستان سیار امام حسین(ع) مطرح کرد
مدیر بیمارستان سیار امام حسین(ع) تعداد پزشکان متخصص و عمومی حاضر در رزمایش امام علی(ع) را 14 نفر اعلام کرد و گفت: در این رزمایش با توان یک بیمارستان مجهز در منطقه رزمایش حاضر شدیم.
کد خبر: ۳۷۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 09 February 2017
هدایت سلیمان‌آبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه تعداد پزشکان متخصص و عمومی حاضر در رزمایش امام علی(ع) را 14 نفر اعلام کرد و گفت: در این رزمایش با توان یک بیمارستان مجهز در منطقه رزمایش حاضر شدیم.
مدیر بیمارستان سیار امام حسین(ع) با بیان اینکه در رزمایش یاد شده مشابه با استانداردهای بیمارستان‌های تخصصی عمل شد، ادامه داد: از حیث کادر متخصص، امکانات و تجهیزات لازم به ارائه خدمات تخصصی و پزشکی پرداختیم.
سلیمان‌آبادی خاطرنشان کرد: در هر جا و هر موقعیتی برای خدمت‌رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمادگی انجام هر گونه عملیات و اقدامات بهداشتی و درمانی را داریم.
این مسؤول با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی تخصصی با حضور پزشکان در روستای کلانتر قصرشیرین با تجهیزات کامل و اتاق عمل و ارائه خدمات رایگان به بیماران، گفت: پشتیبانی امدادی و درمانی از یگان‌های حاضر در رزمایش امام علی(ع) توسط بیمارستان سیار مرکز بهداری غرب نزسا انجام گرفت.
به گفته وی، سازماندهی و عملیاتی کردن تیم‌های خوداتکای درمانی و 20 تخت بستری در بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه برای پذیرش مجروحان و مصدومان احتمالی رزمایش، هماهنگی آمبولانس هوایی و برقراری ارتباط ویدیو کنفرانس، تله‌مدیسین و اتوماسیون اداری در مکان ماموریت، استقرار واحد جراحی تاکتیکی در منطقه دالاهو در راستای پشتیبانی تخصصی از لشکر 29 نبی‌اکرم(ص) و پذیرش مراجعان عمومی از جمله اقدامات انجام گرفته بوده است.
گفتنی است، رزمایش امام علی(ع) توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف‌اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب کشور با رمز «یا علی ابن‌ابیطالب(ع)» در منطقه عمومی مرزی قصرشیرین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار