سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش، ۳ امتیاز کسب شده را حق تیمش دانست.
کد خبر: ۳۷۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 09 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل سایپا البرز با بیان اینکه از بابت کسب این پیروزی دلنشین خدا را شاکریم، اظهار داشت: امروز بار دیگر ثابت شد که هیچ مخلوقی قادر به مقابله با خواسته خالق متعال نیست و هر آنچه خدا بخواهد تحقق پیدا می کند.
کمالوند نمایش بازیکنان گسترش فولاد در دیدار امروز را غیرتمندانه عنوان کرد و افزود: باید سرتاپای بازیکنان مان را طلا بگیریم، چرا که فداراکارانه حدود ۴۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند و نتیجه بازی را برگرداندند.
وی با اشاره به اشتباهات داوری بازی، اظهار داشت: اگر تیمی از بابت داوری این دیدار طلب داشته باشد، ما هستیم، زیرا پنالتی و اخراج بازیکن ما کاملا اشتباه بود و قبل آن روی نصرتی و دخسوس خطا صورت گرفته بود، بعد از آن نیز در چند صحنه پشت محوطه، تصمیمات داور به ضرر ما بود.
فراز کمالوند، اضافه کرد: از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال می خواهم که فیلم این بازی را ببیند و در صورت تایید اشتباه داور، کارت قرمز بابک حاتمی را برگردانند.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز عملکرد بازیکنان تعویضی را ستود و عنوان داشت: همه بازیکنان مان خوب بودند ولی ابراهیم زاده بعنوان بازیکن ملی پوش مان، سومین گلش را به ثمر رساند و نصرتی نیز بسیار خوب ظاهر شد.
فراز کمالوند در پایان اظهاراتش بار دیگر کسب پیروزی و موفقیت گسترش فولاد را حاصل لطف خداوند بیان داشت و افزود: خوشحالم که گسترش فولاد روی غلتک افتاده و کم کم جا پای بزرگان می گذارد، انشالله با حمایت هواداران موقعیت مان را در جدول بیش از پیش بهبود می بخشیم.
 
خاطر نشان می شود، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل سایپا با نتیجه دو-یک به برتری دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار