دریادار سیاری در راهپیمایی بیست و دوم بهمن در تبریز؛
فرمانده نیروی دریایی ، امیر دریادار سیاری مهمان ویژه مراسم راهپیمایی 22بهمن تبریز ، انقلاب اسلامی را ضد استکباری خواند و افزود،شعار اصلی ملت ایران درمخالفت با رژیم استبدادی( هیهات من ذله )است.
کد خبر: ۳۷۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 10 February 2017
فرمانده نیروی دریایی ، امیر دریادار سیاری مهمان ویژه مراسم راهپیمایی 22بهمن تبریز ، انقلاب اسلامی راضد استکباری خواند و افزود،شعار اصلی ملت ایران درمخالفت با رژیم استبدادی( هیهات من ذله )است.

به گزارش تابناک تبریز،فرمانده نیروى دریایی ارتش جمهورى اسلامى ایران با اشاره به جایگاه امروز کشورمان در منطقه، بیان کرد: در سایه‌ انقلاب اسلامی و حمایت مردم امروز ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و هیچ تصمیمی بدون تائید کشورمان به مرحله‌ اجرا گذاشته نمی‌شود.
دریادار سیاری ابراز داشت:رژیم طاغوت عامل سرسپرده استکباربود و منافع کشوررا دراختیار کشورهای مستکبرقرار می داد؛دراین میان بنیان گذار انقلاب اسلامی بادست خالی وفقط با اتکابه قدرتن خداوند و مردم  انقلاب اسلامی را رهبری و تشکیل داد.

وی اضافه کرد، هیچ کسی تصور نمی کرد که مجاهدین انقلاب اسلامی بتوانند رژیم شاه را با آن همه امکانات شکست دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای تحقق منافع مردم حرکت می‌کند خاطرشان کرد:پس از 38سال ازانقلاب اسلامی مردم پیش از پیش باشور ونشاط این چنینی در راهپیمایی حاضرمی شوند واین نشان ازتحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است.
وی به ترفندها، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در تلاش است تا ایران را در منطقه بی‌اثر کند ت بود و در این راه تمام توان خود را به کار گرفت اما باز موفق نشد، با این حال باید همواره هوشیار باشیم چرا که هنوز تهدیدها وجود دارد و هر روز تهدید جدیدی از راه می‌رسد.
وی تاکید کرد: این تهدیدها همیشه بوده و باید بدانیم باید در مقابل تهدیدها مانند سابق بایستیم.
دریادار سیاری با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سوابق مردم غیور و انقلابی تبریز گفت: در همه این ماجراها و در طول تاریخ انقلاب، مردم تبریز جایگاه ویژه داشته‌اند و مایه افتخار و مباهات کشور هستند.
وی افزود: مردم آذربایجان همواره نشان دادند در هر حال و عرصه‌ای پیشرو و موقعیت‌شناس بوده و دلیر و انقلابی هستند،همه این خصوصیات در تاریخ این خطه از  مشروطیت و مبارزه با استعمار پیر انگلیس گرفته تا ۲۹ بهمن مشهود بوده و در مردم تبریز در آن پیشرو بوده‌اند. 

17هزار شهید ترور شده

دریادار سیاری به 17هزارشهید ترورشده ازابتدای انقلاب اشاره کرد وگفت:استکباردراوایل انقلاب با ایجاد اختلاف های قومیتی سعی درتضعیف نظام اسلامی داشت ولی مردم باحضور خود نقشه های آنان را برچیدند.
 
وی ادامه داد،مردم در  8سال جنگ نابرابر رابه ایران اسلامی تحمیل کرد وهدف اصلی از این جنگ فقط براندازی انقلاب اسلامی بود ولی مردم با اتکا به ارزشهای اسلام و آرمانها امام در مقابل دشمن تابن دندان مسلح ایستاد.

این فرمانده نیروی دریایی تصریح کرد:امروز جمهوری اسلامی درمنطقه به عنوان یک گرداننده بازی تلقی می شود و این جایگاه را نیز به عنوان یکی دیگر ازدستاوردهای 8سال دفاع مقدس نام برد.

دریادار سیاری گفت:استکبار می خواهد بانفوذ فرهنگی وتحریم درقالب جنگ نرم مردم رااز نظام جداکند ولی حضور مردم همه ی نقشه های استکبار برچیده می شود.

10هزار شهید آذربایجانی دفاع مقدس

وی بااشاره به  فرمایشات رهبری مبنی برپیشرو بودن مردم آذربایجان و تبریز درطول تاریخ وتقدیم بیش ازپیش 10هزار شهید به انقلاب اسلامی افزود،آذربایجان اویاغدی انقلاب دایاغدی.

چراغ راه

فرمانده نیروی دریایی بصریت را لازمه عبور ازموانع جنگ نرم خواند و افزود،بصیرت است که می تواند چراغ راه را به مانشان دهد واین چراغ راه باولایتمداری می تواند مارادر مقابل مشکلات قوی کند.

وی به سخنان رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره کردو گفت:بااتحاد و همبستگی میتوان مقابل آنان ایستاد واین حضور پرشور آنان رادلسرد می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :