کد خبر: ۳۷۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 11 February 2017
گرمه/ حجت الاسلام «صابری» مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری  در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گرمه گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی بی نظیر بود که در تاریخ انقلاب های جهان بی بدیل است و هیچ انقلابی همچون انقلاب اسلامی پا برجا نمانده است.
جاجرم / دکتر «طالبیان» معاون سازمان میراث فرهنگی در راهپیمایی۲۲بهمن در جاجرم با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: هدف دولت، مشارکت  و حضور بیشتر مردم در اجتماع است.
  فاروج / در مراسم باشکوه راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن در فاروج،  مدیر کل امور مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، امام جمعه فاروج، نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و تعداد زیادی از مسئولان به همراه اقشار مختلف مردم ولایتمدار دیار دارالعلما حضور داشتند.
مانه و سملقان / حجت الاسلام «احمدزاده» امام جمعه آشخانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به این که مردم حق نعمت انقلاب را همواره ادا  و از ارزش‌های به دست آمده حفاظت کرده اند، گفت: مسئولان فقط کافی است که در ارائه خدمات صادقانه به مردم بکوشند چرا که مردم به سبب تعهد به انقلاب، مشکلات کنونی را تحمل می‌کنند.
اسفراین / راهپیمایی مردم اسفراین از مجتمع فرهنگی، ورزشی جوانان بسیج به سمت مسجد اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد. دکتر «هادی قوامی» نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی موعد تجدید میثاق با ولایت و فرصت شکرانه نعمت انقلاب اسلامی است.
راز / حجت الاسلام «هراتی» از علمای اعزامی حوزه علمیه قم در راهپیمایی 22 بهمن در شهر راز گفت: روحانیت با رژیم طاغوت به دلیل ظلم و ستم هایی که به مردم روا می داشت مبارزه می کرد چون حکومت شاه یک حکومت استبدادی و سرسپرده بود و برنامه های آمریکا و استکبار جهانی را به مردم تحمیل می کرد.
جرگلان  / آخوند «صمدی» امام جمعه اهل سنت  جرگلان و از علمای اهل سنت این منطقه در حاشیه راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن در جرگلان که از مسجد جامع تا میدان مرکزی برگزار شد گفت: امروز در جای جای ایران اسلامی شاهد اقتدار نظام اسلامی و آبادانی و عزت میهن عزیزمان هستیم.
شیروان/حجت الاسلام «طباطبایی» مشاور عالی سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تحسین حضور پر شور مردم شیروان در راهپیمایی 22 بهمن که در زیر بارش شدید برف انجام شد گفت: این مسئله نشان دهنده پایبندی مردم شیروان به این نظام است.وی با طرح این سوال که چرا با گذشت 38 سال از انقلاب همچنان دشمنی دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، افزود: یکی از علت های مهم این که دشمن حاضر نیست دست از دشمنی اش بردارد اسلامی و الهی بودن نظام ماست. /روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار