روزنامه اصلاح طلب قانون در صفحه نخست خود تعداد جانباختان حادثه مترو را 10 نفر اعلام کرد، رسالت رسانه ای بیان حقایق است اما متاسفانه این رسانه های زنجیره ای حتی از جان هموطنان خود به عنوان نربانی برای بهره برداری سیاسی استفاده می کنند.
کد خبر: ۳۷۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۵ 12 February 2017
به گزارش تابناک قم، ساعت ۱۱ صبح پنج‌شنبه در میدان ولیعصر قم در انتهای خط A مترو دیواره بیرونی تونل مترو ریزش کرد و از همان ساعات اولیه امداد گران، اتش نشانان عوامل انتظامی ، اورژانس و بسیج برای کمک به مصدومان و زیر آروار ماندگان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاده است که افراد در حال خارج کردن دستگاه حفاری از زیر زمین بوده‌اند که به علت تکانه‌های شدید، دیواره بیرونی مترو فرو ریخته و در ادامه سه نفر زیر آوار گرفتار شدند.

یکی از این سه نفر به طور کامل گرفتار آوار نشده بود و توانسته جان خود را نجات دهد و فقط دچار شکستی پا شده است و تلاش امدادگران و اتش نشانان برای خارج کردن زیر آوارماندگان تا صبح روز بعد ادامه داشت.

سید مهدی صادقی استاندار قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، رضا سیار فرماندار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتطامی قم ، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مرم قم از جمله مسئولانی بودند که با حضور در محل وقوع حادثه، روند امدادرسانی را پیگری کردند.

همچنین علی لاریجانی، نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی که در زمان وقوع حادثه در سفری دو روزه در کرمان به سر می‌برد، طی تماس تلفنی با شهردار قم موضوع حادثه را پیگیری و از آخرین وضعیت مصدومین اطلاع پیدا کرد.

تمامی عوامل و مسئولین امدادی و اجرایی در قم تمام تلاش خود را برای کمک به مصدومان و زیرآوار ماندگان کردند اما متاسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند که یکی از  آنها کارگر و دیگری تکنسین برق بوده است.

دروغ پردازی برخی رسانه ها از حادثه مترو قم

 سید احمد صبوری کارگر کارگاه حفر تونل و مرحوم حسین حکم آبادی متخصص برق از همشهریان عزیز قمی در حادثه  مترو قم جان خود را از دست دادند.

از همان ساعات اولیه عده ای از این حادثه برای بهره بردار سیاسی استفاده کردند و به دنبال انتقام سیاسی بودند.

امروز هم روزنامه اصلاح طلب قانون نیز به حادثه مترو پرداخت و در صفحه نخست خود تعداد جانباختان حادثه مترو را 10 نفر اعلام کرد، رسالت رسانه ای بیان حقایق است اما متاسفانه این رسانه های زنجیره ای حتی از جان هموطنان خود به عنوان نربانی برای بهره برداری سیاسی استفاده می کنند.

این اظهارات دروغ از میزان جانباختگان حادثه متروی قم تنها خستگی را به تن امدادگران و اتش نشانان تلاشگر باقی میگذارد.

دروغ پردازی برخی رسانه ها از حادثه مترو قم

منبع: ثامن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار