مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سیروان از پرداخت 81 فقره تسهیلات به مبلغ 11 میلیارد و 400 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت امداد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 12 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین نوروزی روز شنبه اظهار کرد: این مقدار تسهیلات امسال در قالب وام های کارگشایی، اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان از محل منابع داخلی امداد و تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
 
وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی در زمینه های ایجاد شغل در بخش دامداری، فنی، کشاورزی و وام های کارگشایی پرداخت شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و زمینه اشتغال 120 نفر را فراهم کرده است.
 
نوروزی تاکید کرد: اشتغالزایی و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت امداد از اولویت های این نهاد است و در راستای تحقق این مهم و فراهم کردن زمینه کسب مهارت، با همکاری مرکز فنی و حرفه ای سیروان دوره های آموزشی در رشته های مختلف برای علاقه مندان برگزار شده است.
 
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) سیروان یادآور شد: امسال همچنین 23 میلیارد ریال در راستای خدمات حمایتی به خانواده های تحت حمایت امداد در این شهرستان پرداخت شده است.
 
نوروزی گفت: برای تحکیم خانواده و حفظ کانون خانواده نیز بیش از یک میلیارد و 360 میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه به 61 نوعروس جوان تحت پوشش امداد پرداخت شد و کلاس های آموزشی و مشاوره قبل از ازدواج نیز برای این نوعروسان برگزار گردید./م
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار