معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:
نشست تخصصی فرمانداران و بخشداران استان کرمانشاه با موضوع انتخابات با حضورمعاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 13 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ در این نشست که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار گردید، ابتدا روسای کمیته های شش گانه و آموزش ستاد انتخابات به بیان نظرات و گزارش اقدامات کمیته های زیرمجموعه خود پرداختند.
در ادامه فرمانداران و بخشداران استان نیز از ظرفیت ها و موانع اجرایی حوزه کاری خود برای برگزاری مطلوب انتخابات در حوزه های انتخابیه سخن گفتند.
دکتر شاه حسینی -معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و رییس ستاد انتخابات استان- نیز در بخش دیگری از این نشست، ضمن بیان نظرات خود به جمعبندی مباحث مطرح شده، پرداخت.
شاه حسینی با تاکید بر لزوم پایبندی مطلق به قانون و بیطرفی محض مجریان انتخابات، گفت: برخی اصرار دارند که چنین وانمود کنند که عرصه سیاست لزوما عرصه پلشتی و نیرنگ است، که این تلقی باعث آسیب فضای سیاسی در ادوار مختلف شده است.
رییس ستاد انتخابات استان، توجه و تلاش برای پویایی فضای انتخابات و مشارکت گسترده توسط مردم، و لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها را، لازمه ی برگزاری انتخابات باشکوه دانست و خاطرنشان ساخت: استفاده از ابزار تطمیع، قومیت، تفرقه و ... در جریان تبلیغات انتخابات، به هیچ وجه قابل مماشات نیست و مسوولین ذیربط میبایست با کسانی که اخلاق انتخاباتی را رعایت نمیکنند، برخورد جدی وقانونی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار