در سفر نخست وزير سوئد
در سفر استفان لوفون نخست وزير سوئد به شهرستان آبیک استان قزوین، کِشنده اسکانیا با استاندارد آلایندگی یورو6 ایران که با توجه به شرایط اقلیمی و سوخت ایران طراحی و تولید شده است، رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، استفان لوفون نخست وزیر سوئد بعد از ظهر دیروز در سفر خود به شهرستان آبیک استان قزوین که به همراه تنی چند از مسؤولان کشوری گرفت، از شرکت ماموت دیزل در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

استفان لوفون نخست وزیر سوئد در ارائه سفر سیاسی، اقتصادی خود به ایران از خط مونتاژ کامیون‌های اسکانیا در کارخانه تولیدی‌ شرکت ماموت دیزل در شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک بازدید به عمل آورد.

وی ضمن بازدید از امکانات تولیدی و شرایط کاری این شرکت با تعدادی از کارگران ملاقات و به گفت‌وگو پرداخت.

در این سفر هنریک هنریکسون، مدیرعامل شرکت اسکانیا سوئد و جمعی از مسؤولان اتحادیه کارگری این کشور وی را همراهی می‌کردند.

مدیرعامل شرکت اسکانیا سوئد در سخنان خود اشاره به همکاری مؤثر و سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ماموت در راستای تحقق ارزش‌های مشتری‌مداری، تکریم منابع انسانی و ارتقای کیفیت بر استمرار این مسیر در راستای افزایش استانداردهای تولیدی و زیست‌محیطی تأکید کرد.

همچنین در این بازدید از کِشنده اسکانیا با استاندارد آلایندگی یورو6 ایران که با توجه به شرایط اقلیمی و سوخت ایران طراحی و تولید شده است، رونمایی شد.

این خودرو در پی الزام دولت ایران در استفاده از فیلتر ذرات معلق (DPF) روی خودروهای یورو4 توسط شرکت اسکانیا طراحی و از حیث عملکرد و سطح آلایندگی بسیار نزدیک به استاندارد آلایندگی یورو6 اروپا است.

خروجی اگزوز این خودرو با خودروهای یورو3 و یورو5 (EEV) مشابه به مورد آزمایش و مقایسه قرار گرفت، که تعداد ذره‌های آلاینده منتشر شده از موتور این کِشنده به طرز مشهودی کمتر از خودروهای مشابه یورو5 (EEV) اندازه‌گیری شد.

همچنین در این بازدید پروژه‌های خطوط بدنه‌سازی و رنگ اسکانیا آغاز و آمادگی سرمایه‌گذاری طرف سوئد در ارائه تسهیلات مالی برای نوسازی ناوگان فرسوده اعلام شد.

گفتنی است در این دیدار صالح‌نیا معاون امور تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت و علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار