کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان همگام با ملت انقلابی، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و با حضور در مزار شهدای هویزه و شلمچه، با شهیدان تجدید میثاق کردند
کد خبر: ۳۷۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 13 February 2017
 امسال کارکنان هشت دستگاه تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در خوزستان، در کنار صفوف به هم پیوسته و پرشور ملت انقلابی ایران در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت و با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این راهپیمایی کارکنان این اداره کل، همانند سال های قبل، به حکم وظیفه همراه و همگام با مردم مومن و ولایتمدار، مسیر راهپیمایی را از ابتدای خیابان عارف تا مصلای مهدیه اهواز پیمودند.
علاوه بر این برنامه، 21 بهمن نیز، جمعی از کارکنان و بازنشستگان این اداره کل به همراه خانواده ها، در اردوی زیارتی- سیاحتی هویزه و خرمشهر شرکت کردند.

در این مراسم، خانواده ها به زیارت مزار شهدای عالی مقام هویزه، از جمله شهید سید حسین علم الهدی رفتند و با حضور در یادمان شهدای شلمچه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این سفر آسمانی، روایتگری پرشور رزمنده گرامی دفاع مقدس، جناب آقای اسماعیل زاده، از جانفشانی های رزمندگان اسلام نیز زائران را با فضای عطرآگین دفاع و جانبازی و جهاد بیشتر آشنا کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: دارایی خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار