معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از هفته جوان (هفتم خرداد) توزیع کارت‌های طلایی مشاوره شروع می‌شود و شهروندان در ایستگاه‌های فرهنگی هفته جوان می‌توانند کارت‌ها را دریافت کنند.
کد خبر: ۳۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 22 May 2015
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای طرح کارت طلایی مشاوره در هفته جوان خبر داد.

به گزارش فارس ، اسدالله ربانی‌مهر در جمع مشاوران جوان اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده با چند مرکز مشاوره شهـر همدان، کارت طلایی مشاوره با شرایط ویژه و مناسب در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح فرهنگسازی در مورد اهمیت و نقش مشاوره در جامعه است چون متاسفانه در حال حاضر فرهنگ کمک گرفتن از مشاوره‌های خانواده بسیار کمرنگ است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته یکی از دلایل بالا رفتن آمار طلاق در جامعه عدم مراجعه زوج‌های جوان به واحدهای مشاوره است.

وی گفت: در این طرح که برای نخستین بار برگزار می شود با همکاری مراکز مشاوره سینا، آرامش، پندار نیک، طلوع ، مهرآور و کلینیک فارابی تفاهم کرده‌ایم که مراجعین با در دست داشتن این کارت به صورت رایگان و یا تخفیف 50 درصد استفاده کنند.

ربانی‌مهر افزود: در حال حاضر این مراکز بر اساس تعرفه نظام روانشناسی از 20 هزار تا 50 هزار تومان برای هر مشاوره دریافت می‌کنند.

وی گفت: از هفته جوان (هفتم خرداد) توزیع کارت‌های طلایی مشاوره شروع می‌شود و شهروندان در ایستگاه‌های فرهنگی هفته جوان می‌توانند کارت‌ها را دریافت کنند. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: برنامه‌های هفته جوان با شعار «جوان‌باوری و جوان‌یاوری» به همراه 23 جشن و 55 برنامه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره جوان برتر و تقدیر از جوانان نمونه استان در حوزه قرآنی، دانشجویی، ورزش، دانش‌آموزی، فعالیت‌های بشردوستانه، سرباز جوان نمونه و کارآفرین نمونه در دستور کار است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار