تابناک: دوره آموزشی یک روزه بسیجیان جهادی با حضور 500 بسیجی جهادی با عنوان رسم هجرت در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 22 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی که شامگاه پنجشنبه در اردوگاه شهدای درچه اصفهان برگزار شد ، عضو موسسه سیره شهدا اظهارکرد: فرهنگ شهدا فرهنگ تلاش بی منت و سختکوشی، همدلی با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادقی افزود: شهدا این همدلی و سختکوشی را در میدان مبارزه با دشمن به نمایش گذاشتند و امروز جمعی از بسیجیان همین مسیر را در میدان سازندگی و آبادانی دنبال می کنند.

وی افزود: بی شک مجاهدت در مسیر سازندگی، محرومیت زدایی و همدلی با مردم محروم نتیجه اخلاص و ایثار بسیجیان است.

مسوول بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: بیش از 60 گروه جهادی دانشجویی در اصفهان شناسایی شده اند که در فصل های سال از جمله تابستان برنامه های فرهنگی و عمرانی خود را در مناطق محروم اصفهان و استانهای همجوار دنبال می کنند.

حسن سلیمانی هدف از برگزاری نشست رسم هجرت را توان افزایی و ارتقای توانمندیهای جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی سازندگی بیان کرد.

وی افزود: در این دوره یک روزه کارگاههای علمی، فرهنگی، مستند سازی و همچنین کارگاه آموزشی برای دبیران اردوها و جانشین آنها، برگزار شد .

همچنین مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان نیز گفت: هدف گروههای جهادی محرومیت زدایی، ارتباط با مردم مناطق محروم و آشنایی با درد و رنج آنها، تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید روح الله ساجدی با بیان اینکه دانشجویان مدیران آینده کشور خواهند بود، ادامه داد: تربیت دانشجویان براساس ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی و آگاه به درد و رنج محرومان از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

وی افزود: این اردوها برنامه های خود را در قالب های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، درمانی و بهداشتی در مناطق محروم اصفهان و استانهای کهگیلویه و بویر احمد و چهار محال و بختیاری دنبال می کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار