کد خبر: ۳۷۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶ 17 February 2017
تابناک گیلان / «برانکو ایوانکوویچ» پنجشنبه شب پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل سپاهان اصفهان، تصریح کرد: همه از این بازی حساس و کسب برتری هیجان زده هستیم و برد بسیار مهمی را به دست آوردیم که بعد از باخت در شهرآورد اهمیت زیادی داشت.
 
وی افزود: مساله ای زیبای دیدار امروز، حمایت و اعتماد هواداران به تیم است و از اینکه خوشحال به خانه رفتند، رضایت دارم.
 
برانکو با اشاره به اینکه سپاهان تیم خوبی است و نباید در رتبه دهم جدول رده بندی باشد، تصریح کرد: سپاهان در نیم فصل دوم با حضور چند بازیکن، تقویت شده است و تیم هایی که در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می روند به دنبال اثبات خود هستند و کارمان را سخت می کنند.
 
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: کنترل بازی را در دست داشتیم و تنها دقایقی در نیمه دوم، بازی از دست ما خارج شد و جای بازیکنان باتجربه ای همچون «سیدجلال حسینی» و «کمال کامیابی نیا» بسیار خالی بود.
 
وی با اشاره به اینکه تیمش در نیمه نخست فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست داد، گفت:سپاهان مهاجمان خطرناک و سرعتی دارد و خدا را شکر که در نهایت به سه امتیاز دست یافتیم.
برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل تعویض همیشگی «رامین رضائیان» در دیدارهای اخیر تیمش، گفت: این تعویض همیشگی نیست و به طور معمول بازیکنان میانه میدان به دلیل دوندگی بالا و خستگی تعویض می شوند و مشکلی در این مورد وجود ندارد.
وی در خصوص محرومیت «کمال کامیابی نیا» و کمبود هافبک دفاعی در تیمش، توضیح داد: قبول دارم که در این پست کمبود داریم و بازیکنانی که می خواستیم جذب نشدند. البته در دیدار امروز، «محسن ربیع خواه»‌ پس از یک ماه به میدان آمد و بازی خوبی از خود نشان داد.
سرمربی پرسپولیس در مورد احتمال جذب بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فهرست آسیایی ما جای خالی ندارد و نمی توایم بازیکنی جذب کنیم.
وی در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت کامیابی نیا، گفت: اطلاعی از این مساله ندارم، اما برایم عجیب است که این بازیکن چرا دو مرحله با محرومیت روبرو شد.
برانکو در خصوص ناراحتی طارمی از اینکه اجازه زدن پنالتی را به دست نیاورد، گفت: این مساله در تیم من دیده نمی شود، همه از برتری تیم خوشحال هستیم. در نظر داشته باشید من می گویم چه فردی پنالنی زن اول باشد.
وی در مورد عقب نشینی عجیب تیمش پس از گل اول، عنوان کرد: محرومیت ها، غیب چند مهره باتجربه و شکست در شهرآورد موجب این مساله شد و برد امروز برای همه، ارزش فراوانی داشت و ای کاش همه در رختکن بودند و شادی بازیکنان را می دیدند.
برانکو در مورد آغاز بازی های لیگ قهرمانان آسیا و فشردگی دیدارهای تیمش، گفت: این فشردگی مسابقات خطرناک است و باید با برنامه ریزی دقیق پیش برویم. برای ما بسیار مهم بود که امروز اختلاف ۱۰ امتیازی خود را با استقلال حفظ کنیم.
پرسپولیس تهران با پیروزی در دیدار امشب با ۵۰ امتیاز به صدرنشینی مطلق خود در لیگ برتر باشگاه های ایران ادامه داد و سپاهان ۲۸ امتیازی باقی ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار