امام جمعه شهر نهاوند گفت: ایران اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار و دیکتاتوری در جهان پناهگاه تمام مسلمانان مظلوم جهان است.
کد خبر: ۳۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 23 May 2015

امام جمعه شهر نهاوند گفت: ایران اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با استکبار و دیکتاتوری در جهان پناهگاه تمام مسلمانان مظلوم جهان است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه شهر نهاوند در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اظهار داشت: حرف و عمل انقلاب اسلامی در طول سه دهه گذشته استقامت و پایداری بوده است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: با استفاده از این سلاح کارساز تا کنون در برابر تمام توطئه و تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرده ایم و به لطف خداوند تا کنون نیز موفق بوده ایم.

وی افزود: ایران اسلامی از سال ۵۷ تا کنون توسط آمریکا و متحدانش تحت فشار و محاصره اقتصادی قرار گرفته اما نتیجه آن خودکفایی و استقلال ایران اسلامی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، علم و تکنولوژی هسته ای است.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: دشمن تمام امید و سرمایه خود را بر روی تاثیرگذاری تحریم ها و فشار اقتصادی متمرکز کرده اما از این موضوع غافل است که تحریم ها با مجاهدت و اقتصاد مقاومتی خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان داشت: آمریکا برای سلطه و کنترل تمام کشورهای مسلمان با همکاری رژیم صهیونیستی در حال اعمال و نهادینه کردن جاهلیت مدرن در جهان است.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: آمریکا بعد از صرف هزینه های سنگین در جنگ های مستقیم علیه عراق و افغانستان برای ایجاد جاهلیت مدرن تصمیم بر راه اندازی جنگ نیابتی علیه کشورهای مسلمان گرفت که حمله عربستان به یمن در همین جهت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در جنگ نیابتی نوکران و جیره خواران آمریکا وارد جنگ می شوند و آمریکا هم درپشت پرده یک بازار تمام عیار فروش سلاح و تسلیحات نظامی راه می اندازد.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: در راه اندازی جاهلیت مدرن سازمان ملل و سازمان های مدافع حقوق بشر و ملت های مظلوم در عمل سکوت می کنند و در ظاهر با شعار انسانیت و حقوق بشر مجوز کشتار انسانهای بیگناه را صادر می کنند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در قسمت دیگری از خطبه ای نماز جمعه شهر نهاوند با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه گفت: امام حسین (ع) نماد قدرت، صبر، شهامت و ایثار بود و زندگی آن حضرت برای همیشه تاریخ راهنما و راهگشا است.

حجت الاسلام مغیثی با گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر یادآور شد: خرمشهر را خدا آزاد کرد و باید حماسه سازی های این دوران به درستی به نسل نو منتقل شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار