فرمانده قرارگاه منطقه ای ارشد نزاجا در غرب کشور روز یکشنبه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تالار گل نرگس کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۳۸۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 19 February 2017
به گزارش تابناک :  در مراسم تکریم و معارفه ارشد نظامی ارتش در غرب کشور، با تقدیر از زحمات هفت ساله امیر 'منوچهر کاظمی' ، امیر 'فرهاد آریانفر' به این سمت منصوب و معرفی شد.
امیر منوچهر کاظمی فرمانده سابق ارتش استان کرمانشاه در مراسم تکریم و خداحافظی خود، اظهار کرد: در طول 37 سال خدمت خود همواره سعی کردم سربازی شایسته برای انقلاب، نظام و رهبری باشم.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری شجاعانه حضرت آیت الله خامنه ای، کشورمان امروز در نهایت اقتدار و امنیت قرار دارد و نیروهای مسلح نیز سربازانی فداکار برای ولایت بوده اند.
امیر کاظمی افزود: باید قدردان خداوند باشیم که نعمت ولایت را به این کشور عطا کرده تا به واسطه آن انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر در مسیر توسعه، عمران و آبادانی قرار گیرد.
وی در پایان و با بیان اینکه هفت سال مسئولیت فرماندهی ارتش در غرب کشور را عهده دار بوده است، از تمام مدیران و مسوولان استان و همچنین مردم کرمانشاه به خاطر همراهی با نیروهای سلحشور ارتش قدردانی کرد.
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمین ارتش، سردار سرتیپ محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshahو کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.



منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار