مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از موافقت کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با توسعه ۲۰۰ هکتاری محدوده شهرک صنعتی لیا برای راه اندازی پروژه های صنعتی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر از موافقت کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با توسعه ۲۰۰ هکتاری محدوده شهرک صنعتی لیا برای راه اندازی پروژه های صنعتی کم آب بر، کم آلاینده، برابر با موافقت سازمان محیط زیست  و ترجیحا پروژه های دانش بنیان خبر داد.

وی با اعلام تصویب این موضوع در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات آرمانشهر این اداره کل برگزار گردید گفت: ایجاد توسعه با محوریت اعتلای کیفیت زیست محیطی از جمله سیاست های راه و شهرسازی است.

دبیر کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی افزود: جلوگیری از تجاوز صنعت به محدوده اراضی کشاورزی و زراعی، هدایت کلیه پروژه های صنعتی به سمت شهرک ها و جلوگیری از پراکنده سازی در سطح استان، مواردی است که در بررسی و تصویب طرح های صنعتی به صورت ویژه مورد توجه قرار می گیرد.

حق لطفی در ادامه تاکید کرد: یکی از اساسی ترین راهکارهای رسیدن به این اهداف، تقویت و رونق شهرک های صنعتی در سطح استان است.

اختصاص ۴۰ هکتار از اراضی ملی روستای فارسیان برای احداث مجتمع گلخانه ای

در ادامه محسن اسماعیلی مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی بیان کرد: در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی با درخواست شرکت شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی، ۴۰ هکتار از مساحت اراضی ملی روستای فارسیان برای احداث مجتمع گلخانه ای تعیین کاربری شد.

اسماعیلی همچنین افزود: کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان در دهمین جلسه ی برگزار شده بررسی ۴۶ مورد از درخواست های اشخاص خصوصی در زمینه های مختلف را جهت بررسی و تصمیم گیری در دستور کار خود قرار داد.

وی در خصوص تصمیمات اخذ شده برای این درخواستهای مردمی عنوان کرد: تصویب نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی در قالب انرژی نو و تصویب دو طرح گردشگری در سطح شهرستان قزوین از دیگر مصوبات این جلسه می باشد که جهت سیر روال تصویب به شواری برنامه ریزی و توسعه استان و نیز برای اخذ استعلامات به مدیریت اراضی استان ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار