کد خبر: ۳۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 23 May 2015
رییس هیئت تکواندوی استان البرز گفت: بی مهری به قهرمانان تکواندوی البرز ادامه دارد و از قرار معلوم مدال ها برای مسئولان تکراری شده است.
محمد نوذری رییس هیات تکواندوی استان البرز در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری مسابقات نونهالان کشوری در البرز خبر داد و گفت: در حال حاضر تیم نونهالان استان البرز خود را آماده رقابت های کشوری می کند که در نیمه دوم خرداد ماه در سمنان برگزار می شود.
وی ادامه داد: ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم خوشبختانه تکواندو البرز در کشور روند رو رشدی به خود گرفته و هر ساله پیشرفت خوبی داشتیم و باید بتوانیم این روند را ادامه دهیم.
رییس هیات تکواندوی استان در پاسخ به این پرسش که آیا از قهرمانان جهانی تجلیل می شد؟ گفت: قرار است فردا از کیمیا علیزاده تجلیل کنیم و هیات تکواندو قدردان این دو قهرمان جهان است ولی متاسفانه مدال های تکواندو برای مسئولان تکراری شده است و نباید این برخورد با قهرمانان ما شود.
نوذری در پایان با اشاره به اینکه اهداف هیئت تکواندو در اولویت است، افزود: برای ما تحقق اهداف هیئت مهم است و توجهی به بی مهری مسئولان نداریم. تکواندوی البرز باز هم در کشور حرف اول را خواهد زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار