رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه:
رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه گفت: تیم پرطلایی اسلام آباد غرب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال باشگاههای کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۳۸۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 23 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،ناصر سلیمی ، اظهار داشت:  مسابقات لیگ دسته دوم هندبال باشگاههای کشور با شرکت ۱۶ تیم به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور نماینده استان در این مسابقات افزود: تیم پرطلایی اسلام آباد غرب به نمایندگی از استان کرمانشاه موفق شد با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

سلیمی عملکرد هندبالیست های استان را در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاههای کشور بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تیم‌های هندبال کازرون و بهبهان به ترتیب عناوین دوم و سوم این مسابقات را بدست آوردند.

وی مهدی آزاد، مسعود مرادیان، نصرت لطفی، مهدی حمیدیه، مسلم طاهری، رضا حسنوند، مهران حسینی، 
رضا عزتی، میلاد اکبری، حمزه ملکی، علی یوسفوند، محمو محسنی، محسن رسایی، آرمین قادری و محمد مهدی عسلی را ترکیب تیم پرطلایی اسلام آباد غرب در این مسابقات عنوان کرد.

سلیمی با تشکر از حمایت بانک سپه و مدیریت پرطلایی افزود: رضا منصوری، منصور شکوری، صابر محمدی، داریوش ذوالفقاری به عنوان کادر تیم، هوشنگ کاکولوند سرمربی، سجاد اعظم به عنوان مدیر تیم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار