امام جمعه ملایر گفت:اصل دشمنی آل‌سعود با اسلام است که می‌خواهند با تفرقه‌افکنی در بین کشورهای اسلامی به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کنند.
کد خبر: ۳۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸ 24 May 2015
جاهلیت مدرن امروز خطرناک‌تر از جاهلیت صدر اسلام است
امام جمعه ملایر جاهلیت امروز دشمنان اسلام و آل‌سعود را خطرناک‌تر از جاهلیت صدر اسلام در زمان پیامبر(ص) دانست.

 به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سیدرضا فاضلیان در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه نمازگزاران را به تقوای الهی سفارش کرد و اظهار کرد: باید از فرصت‌های این ماه بهترین بهره را ببریم.

وی با اشاره به فضایل ماه شعبان عنوان کرد: این ایام فرصتی برای خودسازی و ارتباط بیشتر با معبود است تا از گناهان گذشته خود توبه کرده و با دلی پاک به ماه مبارک رمضان وارد شویم.

خطیب جمعه ملایر در ادامه با اشاره به میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، امام سوم شیعیان را سفینه نجات دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در دنیا و آخرت رستگار شویم باید پیرو سیره، روش و اهداف ائمه اطهار(ع) باشیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار تصریح کرد: پاسداری، بندگی کردن از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب است و اگر کسی در این راه کوتاهی کند از ارزش‌های واقعی و اهداف امام حسین(ع) به دور است.

فاضلیان افزود: پاسداران ما در طول انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه‌ها با حمایت خود از نظام و ولایت نشان داده‌اند که یک پاسدار واقعی با الگوگیری از نهضت سرخ عاشورا این راه را ادامه می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان ما با توکل بر خدا و استعانت از ائمه اطهار توانستند خرمشهر را از دست دشمن آزاد کرده و افتخاری بزرگ را در دفاع مقدس ثبت کنند.

امام جمعه ملایر بیان اینکه در عملیات بیت‌المقدس بیش از 15 هزار نفر از نیروهای دشمن به اسارت رزمندگان ما در آمدند تصریح کرد: به فرموده امام(ه)  فتح خرمشهر یک امر عادی نبود و می‌توان آن را یک معجزه الهی برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به جنایات آل‌سعود در مقابل مردم بی‌دفاع یمن گفت: جاهلیت امروز دشمنان اسلام و آل‌سعود خطرناک‌تر از جاهلیت صدر اسلام در زمان پیامبر(ص) است.

فاضلیان اظهار داشت: دشمن امروز با علم و تکنولوژی مردم را می‌کشد در حالی که در عصر جاهلیت و به خاطر نبود آگاهی و علم و دانش انسان‌ها یکدیگر را می‌کشتند.

وی یادآور شد: جاهلیت مدرن امروز مسلح به سلاح‌های کشتار جمعی است و افراد آن برای رسیدن به مقاصدشان به هر اقدامی دست می‌زنند.

فاضلیان گفت: اصل دشمنی آل‌سعود با اسلام است که می‌خواهند با تفرقه‌افکنی در بین کشورهای اسلامی به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کنند.

امام جمعه ملایر خطاب به زنان بر رعایت حجاب در جامعه به‌ویژه دانشگاه‌ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: بی‌حجابی و بی‌حیایی از برنامه‌های دشمن برای آسیب رساندن به فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست و باید با پناه بردن به خدا و ائمه اطهار خود را در مقابل آسیب‌های دشمن بیمه کرد.

 

بیشتر بخوانید:
 
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار