سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح "عیدانه" کتاب از 15 اسفندماه تا 15 فروردین ماه در کرمانشاه اجرا می شود.
کد خبر: ۳۸۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 26 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، پیمان جسری اظهار کرد: طرح عیدانه کتاب از 15 اسفندماه با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» بعد از  اجرای طرح‌های «کتاب‌فروشی به وسعت ایران»، «عیدانه کتاب»، «تابستانه کتاب» و «پاییزه کتاب» بعنوان پنجمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌ها، اجرا می شود.

جسری با بیان اینکه این طرح از 15 اسفند تا 15 فروردین‌ در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود، گفت: کتاب‌فروشی‌هایی که دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

جسری تاکید کرد: کتاب‌ فروشی‌های استان می‌توانند تا پایان روز 14 اسفند با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir در این طرح ثبت نام کنند.

وی افزود: در قالب این طرح، خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح «عیدانه کتاب» خریداری کنند.

وی گفت: کتاب‌های آموزشی، کمک‌آموزشی، نایاب، افست، فاقد شماره شابک و کتاب‌هایی که در سایت خانه کتاب موجود نباشند، مشمول این طرح نخواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار