کد خبر: ۳۸۴۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 26 February 2017
دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام روز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان کشوری، استانی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان در محل انبار غله شهر ایلام گشایش یافت.

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این آیین اعلام کرد: در نمایشگاه امسال 31 هزار عنوان کتاب از 253 ناشر مناطق مختلف کشور در 187 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: کتاب های این نمایشگاه در مدت یک هفته برپایی (8 تا 13 اسفند) با 30 درصد تخفیف شامل 20 درصد بن تخفیف نمایشگاه و 10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده از سوی ناشران عرضه می شود.
 
نیاکان نشست نقد و بررسی کتاب، نشست کتابخوانی، نشست بررسی وضعیت چاپ و نشر استان ها، محفل شعر آیینی، برپایی ایستگاه نقاشی، نمایشگاه آثار علوم قرآنی، غرفه ایثار و شهادت، مطبوعات، اقتصاد مقاومتی، نماز و مسجد و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را از برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.
 
نیاکان با بیان اینکه همچنین در حاشیه این نمایشگاه آثار رسیده به جشنواره عکس آدم برفی هم در معرض دید عموم قرار می گیرند، یادآور شد: این جشنواره با همکاری یکی از پایگاه های خبری استان برگزار می شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه نمایشگاه کتاب فضای فرهنگی در استان ایجاد می کند، گفت: برپایی این نمایشگاه موجب ایجاد بسترهای لازم برای افزایش سطح مطالعه و همچنین رونق کتاب و کتابخوانی در استان خواهد شد./م
 


برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار