رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: با هماهنگی اداره اماکن و مرکز بهداشت، پس از اخذ دستور مقام قضایی تمام قلیان‌های عرضه شده در پارک‌های طاقبستان جمع آوری می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 26 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر علی ناصری، اظهار داشت: برای ساماندهی شهری و استقبال از مهمانان نوروزی تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده و امسال شهر کرمانشاه زیباتر و بهتر از سال‌های قبل پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه در خصوص ساماندهی دست فروشان افزود: علاوه بر هفته بازارهایی که ایجاد شده اداره اجرائیات در تمام مناطق هشت گانه مکان‌های خاصی برای دست فروشان در نظر گرفته تا مردم برای تهیه آذوقه و دستفروشان برای امرار معاش به این محل‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: قسمت‌هایی از این اماکن که ساماندهی شده به طور منظم ادامه دارد تا معیشت دست فروشان تامین شود و در این مکان ها مزاحمتی برای شهروندان به لحاظ آلودگی‌های محیطی وصوتی ایجاد نمی شود.

ناصری در خصوص مکان‌های در نظر گرفته شده برای دست فروشان در مناطق هشت گانه کرمانشاه گفت: مکانی در پل جدید حد فاصل میدان وزیری تا دروازه چوب فروش ها که در صورت موافقت، بزودی در اختیار دست فروشان قرار گرفته می شود.

وی در ادامه گفت: منطقه یک در حافظیه، در منطقه دو  بعد از بیمارستان چهارمین شهید محراب وانت های میوه فروش و دست فروش‌ها مستقر شدند و تا غروب امکان فعالیت برای دست فروشان در این مکان‌ها وجود دارد، در دولت آباد بعد از بازار روز وسط بلوار انتهای بازار روز تا آخر و در دیگر مناطق مکان‌های مختلفی برای فعالیت دست فروشان در نظر گرفتیم.

ناصری گفت:۳۴۱ مورد وانت و ۴۰۰ نفر دست فروش را ساماندهی کردیم ودر تمام مناطق هشت گانه مکان هایی برای ایام نوروز داریم تا وضعیت دست فروشان از نا بسامانی خارجی شود و آسایش به مردم برگردانده شود.

وی در خصوص وضعیت نابسامان عرضه قلیان در پارک غربی و شرقی طاقبستان و دیگر مناطق گفت: اجرائیات شهرداری در یک مرحله تمام قلیان‌های سطح شهر را جمع و بیش از ۵۰ مورد مغازه توزیع و تهیه قلیان را پلمپ کرد اما پس از مدتی دوباره از سر گرفته شد و با هماهنگی که فرماندهی اداره اماکن و مرکز بهداشت داشته صد در صد طی یکی دو روز آینده پس از اخذ دستور مقام قضایی، تمام قلیان های پارک های غربی و شرقی را جمع آوری خواهیم کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار