مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرای 20 پروژه مشارکتی راه و شهرسازی در این استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 24 May 2015
علی حیدری در نشست سرمایه گذاری ، مشارکت و برون سپاری این اداره کل افزود: این پروژه ها توسط راه و شهرسازی استان به صورت مشارکت با بخش خصوصی در بحث ساختمان و مسکن اجرا می شود.

وی گفت: پروژه های مشارکتی زیادی در سال های گذشته توسط بخش خصوصی اجرا و به بهره برداری رسیده که نیمه شعبان امسال نیز شاهد افتتاح و آغاز بهره برداری از دو پروژه بزرگ مجتمع پزشکان اردبیل و مجتمع تجاری مسکونی گلستان در شهرستان مشگین شهر خواهیم بود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل ، حیدری با اشاره به این که در پروژه های سرمایه گذاری دولتی نفع عمومی مردم در نظر است اظهار کرد: در بخش ساخت و توسعه راه ها نیز می توان از سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره برد.

او افزود: هم اکنون 130 کیلومتر بزرگراه در استان زیر بار ترافیک قرار دارد که می توان با جلب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی نسبت به ارتقای برخی قسمت های آن به آزاد راه اقدام کرد.

وی همچنین به تشکیل ستاد توسعه سرمایه گذاری در این اداره کل اشاره کرد و هدف از تشکیل این ستاد را ساماندهی حمایت از سرمایه گذاران و استقبال از ورود آنها به سرمایه گذاری در بخش ساختمان و حمل و نقل ذکر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار