فرماندار شاهین‌شهر و میمه:
تابناک: فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان با اعتباری بالغ‌بر 80 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا بصیری با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: اگر مسئولین بیانات و سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند، بسیاری از مشکلات کشور حل‌وفصل می‌شود.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه عمده مشکلات بخش میمه را عدم درآمد پایدار، اشتغال و مهاجرت جمعیت جوان دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صحیح باید زمینه تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال را فراهم کرده و از کاهش جمعیت و مهاجرت جوانان در این بخش جلوگیری کنیم.

وی به چند پیام مدیریتی از حکمت‌های نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: در کتاب حکیمانه‌ی امام علی (ع) می‌خوانیم انسان با پذیرش مسئولیت‌ها به طور قطع مورد بازخواست قرار می‌گیرند. مدیران و مسئولین باید بدانند امروز فرصت آزمون‌ و خطا نیست و با توجه به محدودیت زمان و اهمیت منابع، برای انجام کارها باید دانش آن را فرا گرفت.

بصیری در ادامه با اشاره به پیشینه فرهنگی و اجتماعی مردم بخش میمه بر ضرورت توجه ویژه‌ی مدیران به این بخش تأکید کرد و افزود: باید نگاه مدیران به بخش میمه ویژه باشد و با حضور در بخش میمه از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات مردم باشند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه همچنین خواستار همدلی و همزبانی بیشتر مسئولین جهت رفع مشکلات مردم شد و بیان داشت: هیچ لذتی بالاتر از گره‌گشایی از کار مردم نیست.

وی در پایان همچنین از افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه که شامل اجرای 13 کیلومتر شبکه تغذیه و 32 کیلومتر شبکه‌گذاری داخل شهرک صنعتی بود اخیرا با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار