همزمان با ایام فاطمیه و سراسر کشور؛
تابناک مرکزی: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان خمین تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۳۸۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 28 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان خمین تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به خاک سپرده شدند.

مسعود ایرانشاهی در گفتگو با تابناک مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی همزمان با 31 استان کشور پذیرای پیکر پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی در طول دوران دفاع مقدس بوده است گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس از میدان 15 خرداد شهرستان خمین آغاز و تا میدانگاه اصلی دانشگاه آزاد اسلامی خمین که محل خاکسپاری شهدا بود ادامه یافت.

لاله سرخ ایران اسلامی در شهر امام آرام گرفتند

وی با اشاره به اینکه این دو شهید گمنام به ترتیب 19 و 23 سال سن داشتند و در عملیات خیبر و کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند بیان کرد: مردم قدرشناس شهرستان خمین بار دیگر با حضور گسترده خود در مراسم تشییع گل های سرخ دفاع مقدس عشق و ارادت خود را به امام شهدا و شهدای انقلاب اسلامی ایران نشان دادند.

ایرانشاهی در پایان از عموم مردم شهرستان محلات دعوت کرد صبح فردا در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک دو شهید گمنام که قرار است در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به خاک سپرده شوند حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار