معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛
جلسه کارگروه توسعه روستایی و عشایری استان سه شنبه 10 اسفند در محل استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 28 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، پور مهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی  در این جلسه خواستار تدوین سند توسعه همه جانبه برای روستاها شد و افزود، الگوی توسعه و فعالیت ها باید درچارچوب سند توسعه انجام شود.

وی ابراز داشت: توسعه روستایی با تنها مشارکت مردمی امکان پذیر است؛ و در این میان با  حمایت های مالی دولت در کنار مشارکت مردمی  وبه اهداف توسعه ای برسیم.
 
 پور مهدی تاکید کرد: تسهیلات ارائه شده باید کنترل و نظارت شودتا اینکه بدانیم حمایت دولت درمکان هدف گذاری شده خودهزینه شود.
کشت 9هکتاری کدوی طبی در سراب
 
پومهدی خبر داد: باتغییر الگوی کشت درسراب 9هکتار کدوی طبی کشت می شود.

گزارش مدیران استانی ضعیف است

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از ارائه گزارش های ضعیف مدیران گلایه کرد و گفت،علیرغم اینکه کارهای خوبی انجام می شود ولی میزان ارائه گزارش مدیران استانی ضعیف است.

نمایشگاه دائمی برای توسعه روستایی و عشایری

معاون عمرانی استاندار در ادامه تصریح کرد:برای شناساندن تولیدهای روستاییان وعشایر باید نمایشگاه دائمی ایجاد شود.

پورمهدی در این زمینه به ظرفیت های منطقه ارس اشاره کرد و گفت: اگر امکانات مناسبی برای مردم اطراف رودخانه ارس ایجاد کنیم بهترین بهره برداری استانی را انجام داده ایم.

نقش بانوان در توسعه روستایی

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نقش بانوان را در توسعه روستایی و عشایری قابل توجه دانست و افزود،مدیران اجرایی نباید ازنقش بزرگ بانوان درتوسعه غافل شوندوحضور زنان تاثیرگذار،مسیر پیشرفت وتوسعه راتسریع می بخشد.

معاون عمرانی استاندار خطاب به مدیران و فرماندارن گفت:تازمانی که مدیران وارد موضوعات نشود زیردستان کاری را انجام نمی دهند وهمه باید برای پیشرفت تلاش بسیار بکنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار