فرمانده انتظامي علي آبادكتول خبر داد:
فرمانده انتظامي علي آباد كتول از دستگيري سارق سابقه دار كه اقدام به سرقت 15 دستگاه خودرو سواري كرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 01 March 2017
 فرمانده انتظامي علي آباد كتول از دستگيري سارق سابقه دار كه اقدام به سرقت 15 دستگاه خودرو سواري كرده بود، خبر داد.
 
سرهنگ "علي اكبر اژدري" گفت: در پي چند فقره سرقت خودرو كه اغلب در حاشيه ها و مكان هاي خلوت شهر صورت مي گرفت، ماموران پليس آگاهي  ضمن بررسي شيوه هاي سرقت، تلاش جهت شناسايي و دستگيري سارق را آغاز كردند.

وي افزود: در تحقيقات اوليه و بررسي شيوه تمامي سرقت ها كه همه به يك روش و با شناسايي خودروهاي فاقد تجهيزات ايمني صورت مي گرفت، ماموران به يكي از سارقان سابقه دار با پرونده هاي متعدد كه به تازگي از زندان آزاد شده بود مشكوك شدند و اين سارق سابقه دار را تحت كنترل نامحسوس خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي علي آباد تصريح كرد: با كنترل رفت و آمدهاي مشكوك اين سارق سابقه دار و سر نخ هاي به دست آمده ، سرانجام ماموران وارد عمل شدند و طي يك عمليات غافلگيرانه متهم را در مخفي گاهش دستگير كردند.

سرهنگ اژدري ادامه داد: با دستگيري متهم و تحقيقات صورت گرفته راز سرقت خودرو هاي دست دوم و فاقد تجهيزات ايمني فاش شد و سارق پس از مواجهه با ادله لازم از سوي پليس به 15 فقره سرقت خودروهاي سواري اعتراف كرد.

فرمانده انتظمي علي آباد با اشاره به كشف پنج دستگاه خودروي مسروقه از متهم افزود: صحنه سرقت 10دستگاه خودرو  پرايد كه پس از سرقت در شهرهاي گرگان و آق قلا توسط متهم در حاشيه جاده رها شده بود بازسازي و چهار همدست اين سارق سابقه دار نیز شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به شناسايي مالباخته ها تصريح كرد: متهمان پس از اوراق كردن خودروهاي سرقتي لاشه اين خودرو ها را در حاشيه جاده ها رها مي كردند،که پس از دستگيري جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار