هفته بیست و سوم لیگ برتر؛
در ادامه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان با تساوی خاتمه یافت، تا شاگردان مرفاوی دو امتیاز خانگی را از دست بدهند. صبای قم با این نتیجه 21 امتیازی شد، اما همچنان در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند.
کد خبر: ۳۸۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸ 04 March 2017
به گزارش تابناک قم، از ساعت 16 روز جمعه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم لیگ برتر پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

صبای قم با این نتیجه 21 امتیازی شد، اما همچنان در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند. فولاد خوزستان نیز با 29 امتیاز موقتاً به رتبه هشتم جدول صعود کرد.

رضا مهدوی، داور دیدار صبای قم فولاد خوزستان بود. او در این بازی به امید نظامی‌پور از صبای قم و بختیار رحمانی از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

بازیکنانم خواسته‌های کادر فنی را اجرا نکردند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بعد از پایان مسابقه تیمش در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان آن چیزی را که می‌خواستیم در زمین پیاده نکردند.

عبدالصمد مرفاوی ادامه داد: تیم ما در این دیدار شروع خوبی نداشت و در مجموع بازیکنان تیم آنچه که در تمرینات مرور کرده‌ بودیم و قبل از بازی از آنها خواسته بودیم را در مستطیل سبز به اجرا نگذاشتند و این فولاد بود که نسبت به ما شروع بهتری داشت و موقعیت‌های خوبی نیز به دست آورد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان صبا خسته بودند تصریح کرد: نه، بازیکنان ما خسته نبودند، ولی می‌توان گفت که ممکن است بازیکنی در روز خوبش نباشد، با این حال ما در تمرینات بیشتر تاکتیک‌های رو به جلو را تمرین کرده بودیم اما نتیجه نداد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و نکاتی را به آنها یاد آور شدیم، بر این اساس در نیمه دوم رو به جلو حرکت کردیم اما آنچه را که از بازیکنان خواسته بودیم انجام ندادند و با تساوی به کار خود پایان دادیم تا به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا غیبت میثم مجیدی یار مصدوم تیمش و ابوالقاسم دهنوی به دلیل محرومیت در روند بازی صبا تاثیر منفی گذاشت ابراز کرد: نبود بازیکنان محروم و مصدوم کارمان را سخت کرده بود قطعا اگر آنها را در اختیار داشتیم می‌توانستند به ما کمک کنند.

زحمات‌مان نتیجه نداد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز بعد از تساوی تیمش در بازی با صبای قم اظهار داشت: بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که قدر آنها را ندانستیم و در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

نعیم سعداوی افزود: برای کسب سه امتیاز نهایت تلاش خود را انجام دادیم، اما متأسفانه زحمات‌مان نتیجه نداد و بازی مساوی شد.

وی با ابراز رضایت از بازیکنان جوان تیمش خاطرنشان کرد: در غیاب چند بازیکن اصلی‌مان به چند بازیکن جوان فرصت دادیم که آنها پرتلاش ظاهر شدند و از عملکردشان رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: تعطیلی بازی‌های لیگ به ضرر تیم ما تمام شد و تأثیر منفی روی‌ تیم‌مان گذاشت.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار