امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت:اقتصاد مقاومتی بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری سه رکن اساسی دارد که شامل سبک زندگی مردم،کار و اشتغال و استفاده از همه ظرفیتهای لازم برای پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۳۸۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 05 March 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با مدیرکل و تعدادی از مدیران کمیته امداد استان اظهار کرد: اگر بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در کشورمان نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور  برطرف شده و به تبع آن فقر و محرومیت به حداقل ممکن می رسد.
 
امام جمعه ایلام در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری افزود: کمیته امداد از تأثیرگذارترین نهادهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده که به فرمان حضرت امام «ره»تأسیس شده است.
 
لطفی تصریح کرد: امداد در طول بیش از سه دهه فعالیت خود نه فقط در زمینه کمکهای مالی و حمایتی به نیازمندان بلکه درزمینه های فرهنگی و همچنین در راستای سیاستهای کلان کشور از جمله اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده است.
 
وی حرکت این نهاد در زمینه توانمندسازی خانواده ها را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود:خدمات این نهاد باید به مرحله ای برسد که خانواده های این نهاد به خودکفایی و خوداتکایی لازم برسند و درآمد پایدار داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان ایلام به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: نیکوکاری سیره ارزشمند اهل بیت بوده و این هفته فرصت بسیار خوبی است که مردم نیکوکار این استان با شرکت در این جشن در دستگیری از نیازمندان وارد عمل شوند.
 
ساخت و بهسازی 1600 مورد مسکن برای نیازمندان ایلام
مدیرکل امداد استان ایلام نیز در این دیدار گزارشی از فعالیتها و خدمات ارائه شده به مددجویان این نهاد در سال 95 را ارائه دادند.
 
ضیاء رضایی بیان کرد: ساخت و بهسازی مسکن برای نیازمندان از برجسته ترین خدمات این نهاد بوده و در سال جاری بیش از 1600 مورد خدمت مسکن به نیازمندان این استان صورت گرفته که شامل، ساخت،خرید و بهسازی بوده است.
 
وی همچنین گفت: در زمینه خدمات حمایتی نیز امسال بیش از 1800 مورد کمک هزینه جهیزیه به زوجهای مددجوی این استان صورت گرفته است و هم اکنون نیز هیچ زوج مددجویی در نوبت دریافت جهیزیه نیست.
 
رضایی  تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات حمایتی این نهاد حمایت از کودکان زیر 6 سال دارای سوءتغذیه بوده که امسال بیش از 2 هزار کودک زیر 6سال از این کمکها برخوردار شده اند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار