مدیر اداره سلامت مدیریت شهری جنوب شرق تهران از اجرای همایش، جشن، تورهای تهران‌گردی، پیاده‌روی، برپایی ایستگاه‌های سلامت و نمایش میدانی برای شهروندان جنوب شرق تهران ویژه هفته بدون دخانیات خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 25 May 2015
به گزارش فارس محمدرضا یاوری اظهار داشت: این برنامه‌ها با توجه به افزایش میزان گرایش جوانان و نوجوانان به استعمال دخانیات و تبدیــل شدن آن به زنگ خطری برای جامعه و نیز در جهت پیشگیری از بروز بیمـاری‌ها و ارتقای میزان آگاهی شهروندان با همیاری خانه‌های سلامت محلات 20گانه از 4 تا 10 خرداد به اجرا در می‌آید.

به گفته وی اجرای همایش و جشن با همکاری جمعیت مبارزه با استعــمال دخانیات، برپایی ایستگاه مشاوره ترک دخانیات در بوستان شاهد، برگزاری تورهای تهران‌گردی ویژه دبیران کانون‌های بدون دخانیات محلات 20گانه، برگزاری مراسم نمادین دفن سیگار و قلیان و تحویل سیگار از افراد سیگاری و اهدای گل به آن‌ها و پیاده‌روی نمادین با محوریت پیشگیری از دخانیات از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره سلامت منطقه در ادامه یادآور شد: در این ارتباط همچنین ایستگاه‌های سلامت در منطقه برپا شده و برنامه‌های نمایشی با موضوع پیشگیری از دخانیات اجرا می‌شود.

یاوری افزود: برگزاری نمایشگاه و اجرای مسابقه فرهنگی با موضوع هفته بدون دخانیات، ارسال پیامک به شهروندان با عناوین زندگی بدون دخانیات حقی برای همه، ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان و ارجاع آنان به مراکز ترک دخانیات، نوسازی تابلوهای اطلاع‌رسانی در هشت بوستان بدون دخانیات در منطقه و تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار