رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۸ مرکز و مکان عمومی زیرپوشش پایش طرح سلامت نوروزی تعطیل‌شده است، افزود: ۱۴ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 07 March 2017
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از وجود ۸ هزار و ۴۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش مهر؛ محمد خیراندیش با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی، اظهار داشت: این طرح از ابتدای اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود ۸ هزار و ۴۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان همدان، گفت: ۴۰۶ مکان عمومی حساس نیز در شهر همدان وجود دارد که طی ایام نوروز مورد بازدید و نظارت قرار خواهند گرفت.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان افزود: ۲۷ اکیپ بازرسی شهرستان همدان از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب طی ایام نوروز فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته با اجرای این طرح در همدان طی روزهای اخیر، گفت: امسال ۲ هزار و ۱۵۷ مورد از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شده است.

خیراندیش با اشاره به انجام ۷۹۷ مورد بازدید از مکان های عمومی حساس طی امسال، افزود: از ابتدای اسفندماه ۳۵ مورد از اماکن بین راهی نیز بازدید شده است.

وی از صدور ۱۲ مورد اخطاریه بهداشتی برای مراکز دارای نواقص بحرانی در شهرستان همدان خبر داد و گفت: ۴۳ مورد اخطاریه نیز برای مراکز دارای نواقص غیر بحرانی صادر شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۸ مرکز و مکان عمومی زیر پوشش پایش طرح سلامت نوروزی تعطیل شده‌ است، افزود: ۱۴ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

خیراندیش از کشف و معدوم‌سازی ۳ هزار و ۲۶۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف نیز خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار