با حضور مسؤولان استانی
با حضور مسؤولان استان قزوین، 200 اصله نهال به یاد 200 تن از شهدای مفقودالاثر استان در جوار شهدای گمنام فدک غرس ‌شد.
کد خبر: ۳۹۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، مسؤولان استان قزوین همزمان با 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا و به یاد شهدای مفقودالاثر استان، 200 اصله نهال در دامنه‌ جنوب غربی تپه نورالشهدای قزوین غرس کردند.

در این مراسم مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: به مناسبت هفته درختکاری و بزرگداشت شهدای استان، سه هزار اصله نهال به نام و یاد شهدا در سطح استان قزوین غرس شده است.

مهدی طاهرخانی افزود: کاشت نهال، برکات و فواید ارزشمندی دارد که ارتقای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا از جمله آن‌ها است.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در ادامه این مراسم عنوان کرد: باید یاد و نام شهدا را در سطح استان گرامی داشت زیرا هرچه داریم، مدیون شهیدان هستیم.

در این مراسم مسؤولان حاضر ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشتند.

این مراسم با مشارکت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین برگزار شد.

گفتنی است، آرامگاه شهدای گمنام در بوستان فدک واقع در منطقه باراجین قزوین واقع شده و با غرس نهال در این منطقه، یاد و خاطره‌ شهدای گمنام استان هم گرامی داشته ‌شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار