جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت جهانی توانسته در میان جهان اسلام قدرت سازی و همواره از حقوق مسلمانان در مقابل مستکبران دفاع کند و هیچ محدودیتی در جغرافیا ندارد زیرا مرز اسلام مرز عقیده است.
کد خبر: ۳۹۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 14 March 2017
به گزارش ایرنا سردار حسین سلامی روز دوشنبه در بیست و چهارمین همایش ائمه جمعه جنوب شرق کشور در زاهدان اظهار داشت: امروز هیچ کس نمی تواند در مقابله با ایران اسلامی دوام آورد زیرا به فضل الهی این نظام آنقدر قدرتمند شده است که با جمیع قدرت ها در هر صحنه ای که می جنگد آنها را شکست می دهد.
وی ادامه داد: نقشه جامع غرب، آمریکا، انگلیس و اسرائیل و متحدان منطقه ای آنها و بعضی از حکام مرتجع سرسپرده غرب برای جهان اسلام نقشه ای ویرانگر و خطرناکی است.
وی تصریح کرد: کشورهای استکباری از 100 سال پیش سیاست تحمیل جنگ های های خونین برای جداسازی امت اسلامی از یکدیگر و هدف قرار دادن دین و اعتقادات مسلمانان را مد نظر قرار داده اند.
وی با بیان اینکه مستکبران می خواهند با ویران کردن جهان اسلام به آبادانی و پیشرفت برسند گفت: نقشه غرب برای جهان اسلام عقب نگه داشتن مسلمانان و ترویج فقر، فساد و عقب ماندگی ذهنی و فرهنگی آنان است.
وی اضافه کرد: دقیقا 40 سال است که تمام جنگ های غرب در جهان اسلام اتفاق افتاده است به طوری که آنان در این مدت به 14 کشور حمله و 12 جنگ بزرگ جهان را به راه انداخته اند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مستکبران در این مدت به جان، مال و نوامیس و ثروت های مسلمانان تجاوز کرده اند تا اقتدار جهان اسلام را مورد هدف قرار دهند.
سردار سلامی افزود: این نقشه شوم و دردناک دشمنان برای جهان اسلام است که هر زمان اراده کنند به خانه های مردم مظلوم در پاکستان و مراسم عروسی در افغانستان حمله می کنند و مردم مظلوم فلسطین را از سرزمین خودشان می رانند.
وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با قامتی افراشته و شجاعت و حکمت رهبری فرزانه از حقوق مسلمانان درمقابل مستکبران دفاع می کند تا منزلتشان، کرامتشان و امنیت شان، عزت و آبرویشان حفظ شود.
وی تاکید کرد: خورشید سیطره غرب روبه زوال است و انقلاب اسلامی توانسته جبهه مستحکم و مقاومی در مقابل سیاست های شوم استکبار ایجاد کند.
وی بیان کرد: مسلمانان بیدار شده اند و جهان اسلام برای نخستین بار بعد از هزار سال حکومت تشکیل دادند و موازنه قدرت با مستکبران برقرار و ساختار قدرت وسیع در همه جهان اسلام شکل دادند.
وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی این آرمان را تعقیب می کرد که از نیل تا فرات را تصاحب کند اما امروز این رژیم در پرتو اقتدار نظام در باریکه کوچک از ترس نفوذ یک جوان انقلابی فلسطینی دیوار بتنی احداث می کند.
وی افزود: این دفن آرمان و استراتژیک استکبار و صهیونیست و شکست دادن آشکار سیاست مستکبران است در صورتی که در گذشته هیچ کس نمی توانست نفس بکشد.
وی تصریح کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری عالی قدر و فرزانه همه از حقوق فلسطینیان دفاع می کنند.
سردار سلامی بیان کرد: به برکت این انقلاب الهی اسلام دوباره ظهور کرد و خورشید پر تابش و پر نور دین خدا بر مسلمانان تابیدن گرفته است.

** انقلاب اسلامی مرزی بین شیعه و سنی قائل نیست
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما هیچ مرزی بین شیعه و سنی قائل نیست به طوری که در طول سالهای متمادی به مردم اهل سنت فلسطین، سوریه و دیگر دول اسلامی کمک کرده است و این منت نیست بلکه نشان از یکی بودن همه دارد زبرا ما همه امت واحده هستیم.
وی تاکید کرد: در انقلاب اسلامی خط کشی وجود ندارد و هر جا که مسلمانان نیاز به کمک داشتند ایران اسلامی به یاری آنان می شتابد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در مقابل مستکبران با اقتدار ایستاده است گفت: متاسفانه استکبار نقشه شومی برای جهان اسلام کشیده است که اگر مسلمانان آگاه نباشند و مورد غفلت قرار گیرند مشکلات بزرگی به وجود می آورد.
وی گفت: از چند سال پیش که اسلام در قلب اروپا رو به گسترش نهاد سالانه 50 هزار نفر مسلمان می شدند و صدای اذان در همه جا طنین انداز شد و بیشترین نام ها در بین پسران محمد و در دختران نور، فاطمه و اسمای اسلامی بود.
وی افزود: در چنین شرایطی وقتی مستکبران منافع خود را در خطر دیدند با راه اندازی گروه های تکفیری و داعش با قتل عام مسلمانان و انتشار تصویر آن در گروه های مجازی و پایگاه های خبری و شبکه های تلویزیونی به دنبال نشان دادن چهره خشن از اسلام برآمدند تا از گسترش این دین پر مهر و عطوفت جلوگیری کنند.
وی افزود: دشمنان با راه اندازی فتنه در بین مسلمانان پول و ثروت کشورهای اسلامی را علیه خود آنان بکار بردند به گونه ای که امروز مردم بی گناه یمن و سوریه در آتش این فتنه می سوزند.

*** ایران امن ترین کشور منطقه
سردار سلامی گفت: ایران اسلامی با وجود همه جنگ ها در کشورهای همسایه امن ترین کشور منطقه است.
وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای مخلص سپاه در این استان علاوه بر برقراری امنیت؛ رفع محرومیت و فقر زدایی را در دستور کار قرار داده است زیرا شان سپاه خادمی ملت بزرگ ایران است.
وی گفت: سیستان و بلوچستان سرزمین آفتاب تابان، مهربانی ها، مردان غیرتمند، سرزمین وفاداری و فداکاری، پاکی و نجابت است و اخلاق جزو بارزترین مشخصات مردان و زنان این دیار است.
** اقدام موهب الهی
سردار سلامی تاکید کرد: بر اساس منطق قرآن «اقوام» یک موهبت و فرصت الهی محسوب می شوند.
وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال فلج کردن ایران و جلوگیری از پیشرفت آن در بخش های مختلف بودند که به لطف الهی امروز ایران سازنده دقیق ترین و مجهزترین موشک ها در کنار سایر موفقیت هاست.
وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان قدرت جهانی توانسته در میان کشورهای اسلامی قدرت سازی کند.
وی افزود: با توجه به اینکه همه مسلمانان سرنشینان یک کشتی هستند و یک سرنوشت دارند اگر وحدت و یکپارچگی مورد غفلت قرار گیرد همه ضرر می کنند.
به گزارش ایرنا همایش ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان و امامان جمعه اهل سنت استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان در سرسرای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در زاهدان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار