مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام گفت: 13 گروه امدادی و عملیاتی به استعداد 60 نفر برای مقابله با حوادث ناشی از چهارشنبه سوری در وضعیت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۳۹۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 15 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حبیب شریفی اظهار کرد: این نیروهای امدادی و عملیاتی با تجهیزات و امکانات کامل در نقاط مختلف شهر ایلام استقرار می یابند.
 
وی در خصوص ساعت فعالیت این نیروها نیز افزود: گروه های امدادی و عملیاتی از ساعت 16 عصر تا اواخر امشب در مناطق مختلف شهر ایلام حضور دارند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ایلام گفت: همزمان با فرارسیدن آئین چهارشنبه سوری 24 پایگاه ثابت و سیار اورژانس به استعداد 48 نفر در نقاط مختلف استان آماده رسیدگی به مصدومان و حادثه دیدگان این شب هستند.
 
دکترصیدنورعلیمرادی افزود: یکی از برنامه های مهم مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان ایلام موضوع آموزش و افزایش آگاهی عمومی مردم در خصوص چهارشنبه سوری است که به همین منظور بر روی آمبولانس های استان بنری با محتوای ( نه به مواد آتش زا ) نصب شده است.
 
وی یادآور شد: همچنین همزمان با سراسر کشور کارشناسان و مسئولان این مرکز با حضور در مدارس استان آموزش های چهره به چهره در مذمت آتش بازی و مواد آتش زا برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.
 
به گزارش تابناک ایلام، ایلام خوشبختانه از جمله معدود استان هایی است که در آن حوادث و رویدادهای ناشی از آتش بازی و کار با مواد آتش زا و ترقه در ایام چهارشنبه آخر سال روی نمی دهد و عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و والدین آنها به مخاطرات این مواد حادثه آفرین آگاه هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار