مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی ویژه ایام نوروز از امروز آغاز شد و تا 15 فروردین 96 ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۵ 16 March 2017
مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح با توجه به افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی در تعطیلات نوروز به منظور حفظ سلامت شهروندان به اجرا در آمده است.
وی ادامه داد: در قالب این طرح 32 گروه ثابت و سیار شامل 26 دامپزشک و 48 بازرس گوشت بر اغذیه فروشی ها، سردخانه ها، کشتارگاهها، قصابی ها و خودروهای حامل گوشت نظارت دارند.
وی تصریح کرد: تامین سلامت و شرایط شرعی و بهداشتی تولید و توزیع انواع فرآورده های خام دامی اعم از گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و ماهی به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان در طول سال به ویژه تعطیلات نوروزی از اهمیت خاصی برخوردار است.
مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست در هنگام خرید محصولات خام دامی نسبت به بهداشتی بودن و تاریخ مصرف مواد غذایی توجه کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نظرات، انتقادات و شکایات خود با سامانه 1512 تماس برقرار کنند.
سیستان و بلوچستان با دارا بودن اقلیم آب و هوایی بسیار متنوع و طبیعت زیبا هر ساله پذیرای شمار زیادی گردشگر است که حفظ بهداشت و سلامت غذایی آنان در اولویت قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار