مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بابیان اینکه مدارس منتخب جهت اسکان زائران آماده‌سازی می‌شود، گفت: تا ساعت ۱۸ امروز ۶۰ مدرسه آماده‌سازی شده و ۳۸۰ مدرسه دیگر نیز تا ۸ صبح فردا آماده می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۷ 17 March 2017
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم درزمینهٔ اسکان زائران نوروزی صبح امروز آغازشده است اظهار داشت: حدود 400 نفر در مدارس منتخب مستقرشده‌اند، تا اقداماتی چون نظافت و سروسامان دهی به مدارس را انجام دهند.

وی بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تا ساعت 18 امروز 60 مدرسه آماده‌سازی شده است، افزود: 380 مدرسه نیز تا 8 صبح فردا آماده می‌شود.

شیخ‌الاسلام با تأکید براینکه 4 ستاد اصلی آمادگی پذیرش زائران را دارند، تصریح کرد: مدارسی در ناحیه 3 و خیابان آزادگان، ناحیه یک کنار خانه معلم و در خیابان ساحلی، ناحیه 2 مدرسه حضرت رقیه(س) در خیابان ایستگاه، و ستاد ناحیه 4 در خیابان بلوار امین به این منظور انتخاب‌شده است.

وی با اشاره به دو ستاد فرعی در نظر گرفته‌شده به جهت اسکان زائران، ادامه داد: ستادی در فلکه کشاورز و در ناحیه دو و یک ستاد در محدوده خیابان صفاییه به این منظور در نظر گرفته‌ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بابیان اینکه تبلیغات اسکان زائران در مدارس انجام‌شده است، گفت: با توجه به اینکه دیشب در نواحی مختلف زوار گسترده‌ای مشاهده شد، امیدواریم امشب و شب‌های آینده نیز شاهد حضور گسترده‌تر زائران باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار