کثیری خبر داد:
تابناک: مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان گفت: به زودی خانه مطبوعات و اتاق خبر دانشگاه اصفهان نیز تأسیس می‌شود تا خبرنگاران به راحتی و آزادانه بتوانند در آن تردد و اخبار دانشگاه را برای انعکاس در رسانه‌ها دریافت کنند. البته این اتفاق منوط به معرفی یک یا دو نفر از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها است.
کد خبر: ۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱ 09 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، جعفر شانظری صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران پیرامون جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه چهار کشور و نخستین جشنواره مطبوعات دانشگاه اصفهان اظهار کرد: این جشنواره 27 تا 29 بهمن‌ماه در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

وی یکی از بهترین فعالیت‌های دانشجویی را فعالیت در نشریات دانشجویی دانست و افزود: دانشجویان با در دست گرفتن قلم و نوشتن، مهارت‌هایی فراخواهند گرفت که باعث می‌شود تا دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی در جامعه منشأ اثر باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان اضافه کرد: از خصوصیات دیگر فعالیت در نشریات دانشجویی این است که به دانشجویان فرصت داده می‌شود تا در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، هنری و صنفی، ایده‌های خود را به مدیریت دانشگاه منتقل کنند.

شانظری با بیان اینکه 36 نشریه فعال در دانشگاه اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: نشریات دانشجویی باعث تبادل فکر و اندیشه میان دانشجو و دانشگاه می‌شود و همچنین به فعالیت‌های دانشجویی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی منطقه چهار کشور در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، قم، مفید قم، اراک، کاشان، شهرکرد، یزد، تفرش، هنر، مالک اشتر، پیام نور استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری در این جشنواره حضور پیداکرده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان تأکید کرد: در این جشنواره، دانشجویان فعال در نشریات دانشجویی با هم رقابت می‌کنند و از میان آن‌ها، از دانشجویان و نشریات و غرفه‌های برتر تقدیر و تشکر خواهد شد.

همچنین ابراهیم رضایی، سرپرست مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان اظهار کرد: داوری آثار جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه چهار کشور در حوزه‌های خبر، گزارش، مصاحبه و... بر عهده خانه مطبوعات است.

وی افزود: این سلسله برنامه‌ها می‌تواند بسترساز حضور حداکثری دانشجویان در دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه مادر در سطح استان باشد.

شرایط استفاده از اتاق خبر دانشگاه اصفهان

مسعود کثیری، مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان نیز اظهار کرد: در حاشیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه چهار کشور، جشنواره نشریات و دانشگاه نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره مطبوعات دانشگاه اصفهان این است که از نشریاتی که بیشترین همکاری را در زمینه‌های مختلف برای انعکاس اخبار دانشگاه داشته‌اند، تقدیر و تشکر صورت پذیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اصفهان اضافه کرد: بیشتر خبرنگاران در حوزه‌هایی غیر از حوزه علمی و آموزشی فعالیت می‌کنند و در این راستا برای نخستین بار در سطح استان قرار است تربیت تخصصی خبرنگاران علمی و آموزشی با همکاری خانه مطبوعات انجام گیرد.

کثیری ادامه داد: به زودی خانه مطبوعات و اتاق خبر دانشگاه اصفهان نیز تأسیس می‌شود تا خبرنگاران به راحتی و آزادانه بتوانند در آن تردد و اخبار دانشگاه را برای انعکاس در رسانه‌ها دریافت کنند. البته این اتفاق منوط به معرفی یک یا دو نفر از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار