دبیر هیئت فوتبال استان همدان از آغاز دوره استعدادیابی مربیگری فوتبال در همدان از ششم خرداد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 27 May 2015

دبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت: دوره استعدادیابی مربیگری فوتبال در همدان برگزار می شود.

به گزارش مهر؛ مهدی بوجاریان اظهار داشت: دوره استعدادیابی مربیگری فوتبال از فردا ششم خرداد ماه به مدت پنج روز با تدریس بابک صمدیان در همدان برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان همدان افزود: بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده از سوی کمیته آموزش هیئت استان، دوره مربیگری فوتبال در محل استادیوم قدس همدان برگزار می شود.

وی بیان داشت: در این دوره که با حضور شرکت کنندگان از سراسر استان برگزار میشود، بابک صمدیان به عنوان مدرس حضور خواهد داشت.

بوجاریان در ادامه با اشاره به قضاوت داوران استان همدان در لیگ های کشوری گفت: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی امین تیموری به عنوان داور دوم دیدار تیمهای شهید جهان نژادیان و زیست گستر نوشهر که روز جمعه هشتم خردادماه برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

دبیر هیئت فوتبال استان همدان اضافه کرد: همچنین حامد عبدی دیگر داور فوتبال ساحلی استان در همین روز به عنوان داور دوم دیدار تیمهای موج گناوه و شهرداری بندر عباس حضور خواهد داشت.

وی عنوان داشت: در لیگ دسته دوم فوتسال کشور امید مصداقی به عنوان داور دیدار تیمهای اداره کل شهرسازی لرستان و سرمایه گذاری مس کرمان که روز چهارشنبه ششم خرداد ماه در خرم آباد برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

بوجاریان ابراز داشت: حمید قدسی راغب نیز به عنوان داور در مسابقات فوتسال لیگ منطقه ای بزرگسالان کشور که از ۹خرداد ماه تا سه روز در خوزستان برگزار می شود، حضور خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار