معاون پشتیبانی آموزش و پرورش مازندران از جذب 55سرباز معلم برای سال تحصیلی 95-94 در مناطق مورد نیاز استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 27 May 2015
محمد تقی عباسپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا مهلت ثبت نام داوطلبین خدمت در مناطق مورد نیاز را لغایت سیزدهم همین ماه اعلام کرد و افزود: این امر در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق انجام می پذیرد.

وی گفت: این اداره کل در راستای اجرای بخشنامه مربوطه وزارت متبوع در نظر دارد از بین مشمولان وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش با مدارک تحصیلی فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس با توجه به سهمیه تخصیص یافته و رشته های تحصیلی تعیین شده پذیرش کند.

او یاد آور شد: مشمولان واجد شرایط باید برگ آماده به خدمت ( اعزام ) بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه در برگ اعزام به تاریخ اعزام اول تیر و یا اول شهریور امسال را دارا باشند.

معاون آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه همه پذیرفته شدگان نهایی در اول تیر ماه سال جاری به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهند شد، گفت: متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات ناصحیح و ناقص ، ملزم به جبران خسارت ناشی از هزینه های دوره اموزشی

بدو خدمت هستند.

عباسپور با اشاره به اینکه از داوطلبان خدمتی که برگ اعزام خارج از استان دریافت کرده اند، ثبت نام بعمل نمی آید افزود:کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر را دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیص آنان وجود ندارد.

معاون آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه داوطلب باید از نظر اطلاعات علمی و قدرت بیان در حد مطلوب باشد، گفت: از داوطلبانی که دارای نقص عضو ، لکنت زبان و یا مشکلات دیگری که مانع تدریس می شود ثبت نام بعمل نمی آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار