کد خبر: ۳۹۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 26 March 2017
زیر دادگستری گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور است و از آنجائیکه این استان دروازه ورودی است همواره مورد توجه دشمن است که خوشبختانه با اقدامات مسؤولان امنیتی و هوشیاری مردم مدیریت شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) در ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، ضمن قدردانی از افراد خدمات دهنده به مسافران نوروزی افزود: اقدامات پلیس در ایام نوروز در تمامی نقاط  کشور مشهود است و امروز شاهد امنیت مطلوب در جاده ها هستیم.

وزیر دادگستری گفت: در کل کشور با تحول امنیتی کاملا مطلوب روبه رو هستیم و این استان نیز نماد تغییر و تحول است.

وزیر دادگستری بر رویکرد پیشگیرانه ناجا در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و اظهار کرد: باید اقدامات پیشگیرانه، عملیات‌های نرم، در دستور کار باشد تا شاهد رضایتمندی بیشتر مردم از ناجا باشیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه دستاوردهای امنیتی در این استان بسیار ارزشمند است، افزود: آینده‌ای بسیار خوب برای این منطقه متصور است و روند توسعه و حرکت رو به جلوی استان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نه تنها شاهد تحولات در سطح استانی باشیم بلکه تاثیرگذاری این تحولات را در سطح ملی نیز مشاهده کنیم.

وزیر دادگستری ادامه داد: نیروی انتظامی نماد حفظ  امنیت و حفظ حقوق شهروندی است و باید اعتماد مردمی جلب شود، نیروی انتظامی باید حافظ حقوق مردم باشند، روندی که هم‌اکنون وجود دارد روند خوبی است اما رویکرد آینده باید کاهش بزه، کاهش وقوع جرم و درگیری باشد.

وی بر رویکرد پیشگیرانه ناجا در استان تاکید کرد و گفت: باید اقدامات پیشگیرانه و عملیات‌های نرم، در دستورکار باشد تا شاهد رضایتمندی بیشتر مردم از ناجا باشیم.

همچنین در این جلسه فرمانده انتظامی استان نیز گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 12 هزار و 200 نفر پلیس، بیش از هزار نفر پلیس افتخاری و بیش از 4 هزار فرهنگ یار خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه کرده‌اند.

سردار رحیمی از افزایش 22درصدی میزان مسافران نوروزی به استان خبر داد.

وی با اشاره به افزایش کشف وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان، بیان کرد: کشف وقوع سرقت در سطح استان بیش از 90 درصد افزایش داشته است که از این منظر در سطح کشور در رتبه نخست قرار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار