نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی ویدیو کنفرانسی در ایپک گفت که باید برای همیشه از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۳۹۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 27 March 2017
به گزارش تابناک : "بنیامین نتانیاهو" در سخنرانی خود در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل ایپک AIPAC که به صورت ویدئو کنفرانس از قدس(اشغالی) انجام شد، گفت: من از رهبری دو حزبی کنگره آمریکا و بسیاری از اعضای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا که (به این کنفرانس) آمده اند تا حمایت خود را از ائتلاف بزرگ آمریکا و اسرائیل نشان دهند، تشکر می کنم. 

وی اضافه کرد: من قبلا هم گفته ام و دوباره می گویم، اسرائیل هیچ دوستی بهتر از آمریکا ندارد و آمریکا هیچ دوستی بهتر از اسرائیل ندارد. برای امنیت هم اسرائیل و هم آمریکا، ما باید اطمینان حاصل کنیم که نیروهای شبه نظامی اسلامی شکست داده می شود. ما به آنها اجازه نخواهیم داد تا بشریت را از وعده آینده ای روشن دور کنند و به بدبختی و فلاکت و مسیری تاریک بکشانند.

وی افزود: من مطمئن هستم که آمریکا و اسرائیل شانه به شانه یکدیگر خواهند ایستاد تا مطمئن شوند پیروزی نور بر تاریکی و پیروزی امید بر ناامیدی اتفاق می افتد. معنای این اتفاق این است که برای همیشه جلوی دستیابی ایران را به تسلیحات اتمی بگیریم. این سیاست ماست و همیشه سیاست ما خواهد بود. 


منبع : تسنیم
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار