رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: حرکت ارزشمند کاروان هاي راهيان نور به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس که مورد توجه و تأکيد مقام معظم رهبري، امام خامنه اي (مدظله العالي) می باشد، کاري معنوي و داراي روح حماسه است.
کد خبر: ۳۹۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 28 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "سيد ابراهيم حسيني" اظهار کرد: در راستاي گراميداشت شهداي والامقام و ترويج فرهنگ شهادت طلبي و ايثارگری و به منظور پاسداشت حماسه هاي دوران دفاع مقدس و تکريم رزمندگان غيور، ايثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده معزز آنان و نیز انتقال فرهنگ دفاع و مقاومت به نسل هاي آينده، کارواني متشکل از کارکنان و خانواده هاي آنان به مناطق عملياتي و جنگي جنوب کشور اعزام شدند. 

وی گفت: حرکت ارزشمند کاروان هاي راهيان نور به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس که مورد توجه و تأکيد مقام معظم رهبري، امام خامنه اي ( مد ظله العالي ) می باشد، کاري معنوي و داراي روح حماسه است که خانواده هاي محترم در پاسداشت دلاوري هاي رزمندگان اسلام در قالب کاروان هاي راهيان به سرزمين نور و حماسه اعزام مي شوند و درس فداکاري و ايثار را به آيندگان هديه مي کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان افزود: ما بايد قدر اين موهبت الهي را که به مشهد شهيدانمان عزيمت مي کنیم، بدانيم و اين راه روشن و نوراني را سرمشق و الگوي زندگي خود قرار دهيم.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با آرزوي توفيق و سربلندي براي مقام معظم رهبري و دست اندرکاران کاروان راهيان نور، ابراز اميدواري کرد: خانواده هاي محترم ره توشه هاي معنوي ايثار و قدر شناسي از شهدا را از سرزمين نور براي خود ذخيره کرده و به ارمغان بياورند.

وي همچنين در بدرقه کاروان راهيان نور عنوان کرد: وظيفه همه ما اين است که در اين مقطع زماني همواره گوش به فرمان ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) باشيم و سعي و تلاش هرچه بيشتر خود را در جهت رسیدن به اهداف مقدس اسلام و آرمانهاي والاي حضرت امام راحل و شهدای والامقام که همان ولايت پذيري است، بکار بگیریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار