جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات، غرفه‌های مشاوره و تست تنفس را با شعار «زندگی بدون دخانیات، حقی برای همه» در مناطق مختلف تهران برگزار کرد.
کد خبر: ۴۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳ 27 May 2015
به گزارش فارس روانشناسان دفتر جمعیت مبارزه با دخانیات در هفته ملی بدون دخانیات (4 تا 10 خرداد) غرفه‌های مشاوره را در مناطق مختلف تهران برپا کردند که با استقبال شهروندان تهرانی مواجه شد.

حمیدرضا شاهسون، معاون امور استان‌های جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: این غرفه‌های مشاوره و غرفه‌های انجام تست تنفس در روزهای چهارم و پنجم خرداد در بازار روز هروی، فرهنگسرای هنگام، شهرک قدس، بوستان شقایق، بوستان قائم، سرای محله اسفندیاری، میدان المپیک، بوستان شقایق و بوستان نرگس برگزار شد.

وی گفت: انجام تست ریه و ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌ها و افزایش اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان از مضرات دخانیات صورت گرفت.

معاون امور استان‌های جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور افزود: همچنین طی این دو روز مسئولان فراموز نفس پاک وابسته به جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات برنامه‌های شاد و متنوعی برای کودکان برگزار کردند که با حضور گرم آن‌ها و بزرگسالان همراه بود و در آن اجرای برنامه‌های شاد برای سفیران سلامت همچون برگزاری مسابقات نقاشی و ... و اهدای جوایز به شرکت کنندگان صورت گرفت.

وی بیان داشت:‌ همچنین امروز و همزمان با سومین روز از هفته بدون دخانیات، غرفه مشاوره، تست تنفس و کلینیک ترک سیگار و در محلات شوش، خانه سفیران سلامت شمیران نو، خانه سلامت مظاهری و بوستان ولایت برگزار می‌شود.

شاهسون در پایان تصریح کرد: ویژه برنامه شاد و متنوعی نیز توسط مرکز آموزش و پیشگیری فرآموز نفس پاک جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات کشور برای بزرگسالان و کودکان از ساعت 18:30 تا 20:30 در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

 برنامه‌های مذکور تا روز 11 خرداد در مناطق مختلف اجرا خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار