گزارش جامع تابناک از آخرین وضعیت گیتی پسند اصفهان/
تابناک: پس از قطعی شدن حضور گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال به بررسی آخرین وضعیت این تیم می پردازیم.
کد خبر: ۴۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 27 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال کشور و عدم حضور نماینده گیتی پسند در این مراسم، مسائلی همچون اینکه گیتی پسند از حضور در لیگ برتر انصراف داده را تقویت کرد.

پس از این مسئله جواد شریف مدیر رسانه ای باشگاه گیتی پسند، درباره عدم حضور نماینده این تیم در قرعه کشی لیگ برتر فوتسال گفته بود: این مسئله دلیل خاصی نداشت. هر سال قرعه کشی های مختلف در لیگ های مختلف انجام می شود و عدم حضور یک تیم در قرعه کشی اولیه مبنی بر عدم حضور آن تیم در لیگ نیست.

وی تأکید داشت.عدم حضور گیتی پسند در قرعه کشی لیگ برتر فوتسال دلیل بر تیم نداشتن این باشگاه نیست.

این در حالی است، کمیته فوتسال پایان ماه جاری را آخرین مهلت ارسال مدارک تیم های برای شرکت در لیگ برتر فوتسال مقرر کرد. یعنی تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت تکمیل و یا تحویل مدارک خود به کمیته فوتسال را دارند.

با این وجود، چند روز پیش با نظر هیئت مدیره این باشگاه حضور تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر قطعی شد.

در این جلسه هیئت مدیره این باشگاه، علی طاهری مدیر عامل باشگاه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد رشته‌های مختلف در سال ۹۳ را ارائه کرد. وی همچنین بودجه پیشنهادی برای تیم‌ها و رشته‌های مختلف در سال ۹۴ را نیز به هیئت مدیره پیشنهاد کرد.

پس از آن، اعضا با توجه به فرصت اندک تا شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال به مدیر عامل باشگاه مجوز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل ۹۴-۹۵ را دادند.

لازم به ذکر است فعالیت در رشته‌های فوتبال بزرگسالان و تیم‌های پایه و یا حضور در رشته‌های جدید با توجه به طولانی شدن جلسه به نشست بعدی هیئت مدیره موکول شد.

با این وجود شرایط این تیم در وضعیت بدی نیست و قرمزپوشان گیتی پسند این فرصت را دارند که بتوانند در لیگ برتر فوتسال تیم خوبی ببندند و راهی این مسابقات کنند.

http://fut5al.ir/fa/wp-content/uploads/2015/05/image-1b1e397a6d9aa9d9b8e6c3a369a017d04e7dfc930cbcb315ea7f457e5f893658-V.jpg

" کشاورز سیم خاردار از اصفهان رفت "

تا به حال محمد کشاور، سرمربی-بازیکن این تیم با توافق باشگاه از این باشگاه جدا شد و به تأسیسات دریایی تهران پیوست تا در جام باشگاه آسیا به این تیم کمک کند.

این درحالی است که کشاورز به تازگی به عنوان بازیکن اخلاق 93 انتخاب شد.

امتیازات کسب شده توسط هریک از کاندیداها بصورت زیر می باشد:

۱-محمد کشاورز ۳٫۳۱

۲-محمد طاهری ۳٫۱۵

۳-محمد وزیرزاده ۲٫۲۳

۴-حمید نصیری ۱٫۹۸

۵-بابک اکبری ۱٫۸۵

http://www.sgpco-club.com/media/k2/items/cache/17ac0a6cb08789ef3b987bd15c99f536_M.jpg

"سپهر محمدی: دوست دارم با گیتی پسند حضور موفقی داشته باشم"

سپهر محمدي كه قرارداد دو ساله‌اي را با تيم فوتسال گيتي پسند به ثبت رسانده گفت: پيشنهادهايي داشتم اما بعد از جلسه با علي طاهري مديرعامل باشگاه به توافق لازم با گيتي پسند رسيدم و در نهايت قراردادم را با اين تيم تمديد كردم.

وي افزود: فصل آينده در اصفهان كارم را ادامه مي‌دهم، دوست دارم در تركيب گيتي پسند حضوري موفق داشته باشم و اميدوارم شرايطي كه در فصل جاري رقم خواهد خورد منجر به موفقيت اين تيم شود.

محمدي در مورد اينكه گفته مي‌شد از باشگاههاي ژاپن، قطر و كويت پيشنهادهايي داشته است بيان كرد: اين تيم‌ها براي حضور در جام باشگاههاي آسيا به دنبال يار قرضي بودند كه اين پيشنهادها به قوت خود باقي است اما ليگ برتر را در ايران خواهم بود.

دروازه بان گيتي پسند گفت: هدف ما براي فصل آتي حضور پر قدرت در رقابت‌هاي ليگ برتر است و اميدوارم با توجه به شايستگي‌هايي كه فوتسال اصفهان دارد در فصل پيش رو با تركيبي منسجم و هماهنگ موفق شویم.

http://www.sgpco-club.com/media/k2/items/cache/4c3baddecd17c70b34c2ab69150f40dd_M.jpg

"اسماعیل پور: گیتی‌پسند از زمان تاسیس همواره مدعی قهرمانی بوده و هست"

احمد اسماعیل پور درباره تمدید قرارداد با باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت: من هنوز با گیتی‌پسند قرارداد داشتم و ظهر روز گذشته هم با حضور در باشگاه و مذاکره با مدیرعامل برای یک سال دیگر با گیتی‌پسند توافق و تمدید قرارداد کردم.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده درباره مسائل مالی گیتی‌پسند افزود: من هم طلبی از سال گذشته از باشگاه گیتی‌پسند داشتم که امروز پس از صحبت با مدیرعامل قرار شد تا چند روز آینده این مبلغ پرداخت شود و به همین دلیل تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: به دلیل برخی مسائل مالی قصد جدایی از گیتی‌پسند را داشتم اما چون از ابتدا اولویت نخست من برای فصل جدید گیتی‌پسند بود با وجود پیشنهاداتی از باشگاه‌های دیگر، مذاکره جدی با هیچ یک از آنان نداشتم و امروز هم با رسیدن به توافق مالی با باشگاه از جدایی منصرف شدم.

وی درباره تاخیر باشگاه در اعلام تیم‌داری، بیان کرد: بیشتر بازیکنان تیم هنوز با گیتی‌پسند قرار دارند و به این لحاظ مشکل چندانی نخواهیم داشت و فکر می‌کنم تنها مسئله رسیدن به آمادگی بدنی مطلوب باشد که آن هم با مشخص شدن کادر فنی و آغاز تمرینات قابل حل است.

اسماعیل‌پور به شرایط گیتی‌پسند در فصل جدید اشاره و تصریح کرد: گیتی‌پسند از زمان تاسیس همواره مدعی قهرمانی بوده و در فصل جدید هم در صورت تحقق وعده‌های هیئت مدیره در برطرف سازی مشکلات مالی و فراهم سازی امکانات لازم، به طور قطع در زمره مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرد.

وی درباره تغییرات در کادر فنی تیم، تاکید کرد: همیشه به گونه‌ای رفتار کردم که با هیچ کس مشکلی نداشته باشم و امسال هم هر کادری بر سرکار بیاید بدون توجه به اینگونه مسائل تنها در خدمت تیم خواهم بود و این موارد برای من فرقی ندارد.


" کوچولوی دوست داشتنی گیتی پسند در اصفهان می ماند "

سایت باشگاه در اطلاعیه ای تأکید داشت: بر اساس درخواست مکتوب باشگاه ماهان تندیس قم برای خدمت گرفتن سعید تقی زاده، باشگاه گیتی پسند صرفاً شرایط این باشگاه را به صورت مکتوب برای در اختیار قرار دادن این بازیکن به ماهان تندیس قم اعلام کرده و تا کنون هیچ گونه رضایت نامه به این بازیکن که قرارداد با باشگاه گیتی پسند را دارد ، نداده است.

این درحالی است که برخی رسانه ها تأکید داشتند: سعید تقی زاده از تیم صبای قم به تیم اصفهانی پیوسته بود و در انتهای نیم فصل اول نیز قصد جدایی داشت ، با دریافت رضایت نامه پس از سه فصل از این تیم جدا شد.

بنا بر اعلام مسئولان تیم ماهان تندیس قم رضایت نامه او برای این تیم صادر شده است ، که با توجه به انصراف از تیمداری باید منتظر بود تا تیم جدیدش مشخص شود.

http://www.sgpco-club.com/media/k2/items/cache/ecfab05141327ea7a62f0b17cc9bb9bf_M.jpg

"افشین کاظمی بالأخره از گیتی سپند جدا شد"

افشین کاظمی بازیکن با سابقه تیم گیتی پسند پس از عدم توافق با مدیران این باشگاه با دریافت رضایتنامه از تیم جدا شد.مطالبات زیاد این بازیکن از گیتی پسند عامل اصلی جدایی او بوده است.شنیده می شود افشین کاظمی مذاکراتی با مدیران دبیری داشته و احتمال اینکه به این تیم بپیوندد زیاد است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار