آیا ابراهیم رئیسی از راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی‌اش با خبر است؟
جریان آیت‌الله مصباح‌یزدی به‌دنبال راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی "ابراهیم رئیسی" در شهرستان‌ها و مراکز استان است.
کد خبر: ۴۰۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 03 April 2017
به گزارش تابناک تبریز، این جریان که مدتی است از حضور فعال در سیاست بازمانده، به‌وسیله انجمن فارغ‌التحصیلان موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (دارای مجوز از کمسیون ماده ده احزاب) در سراسر کشور نیروهای خود را فعال کرده و از میان آنان روسای ستاد رئیسی را برگزیده است.
 
اغلب روسای این ستادها، فارغ‌التحصیلان این موسسه هستند. همچنین با توجه به اینکه این جریان، "شاخه قم جبهه پایداری" را راهبری می‌کند، از پتانسیل این تشکیلات هم بهره‌برداری کرده و در قالب برخی از شعبات و روسای این جبهه در مراکز استان، دفاتر و ستادهای انتخاباتی رئیسی را برپا کرده‌اند اما مشخص نیست که آیا در طراحی این ستادها با رئیسی و تیم او هماهنگ هستند یا اقدامی مستقل تلقی می‌شود؟
 
سیاست این ستادهای انتخاباتی، تجمیع و سازماندهی تمام اعضا و مدیران ستادهای انتخاباتی "محمود احمدی‌نژاد" در سال‌های ۸۴ و ۸۸ است تا با همان شگرد و طراحی‌های تبلیغاتی سابق و توسط همان نیروها بتوانند بر رقیب پیروز شوند.
 
با توجه به تمایل به حضور سعید جلیلی و حمید بقایی در انتخابات ریاست‌جمهوری که هر دو روی همین طیف (اعضای ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد) برای فعالیت تبلیغاتی حساب باز کرده‌ا‌ند، مشخص نیست که کدامیک از این سه جریان می‌توانند در سازماندهی و جذب اعضای ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژاد در سال‌های ۸۴ و ۸۸ موفق باشند؟! گویی توجه کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری به اعضای این ستادها بیش از جمنا و تشکیلات‌های حزبی اصولگرایان است و راه رسیدن به پیروزی را از طریق هواداران فعلی و سابق احمدی‌نژاد می‌پندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :